سه‌شنبه 10 مهر 1403

پای کالای قاچاق به ولنجک هم باز شد / کشف3.5میلیارد تومان البسه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پای کالای قاچاق به ولنجک هم باز شد / کشف3.5میلیارد تومان البسه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 1,226 ثوب البسه قاچاق در یک فروشگاه در ولنجک خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 3.5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران این پلیس موفق به شناسایی محل فروش البسه قاچاق در شمال تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیر البسه و کفش خارجی قاچاق در فروشگاهی در ولنجک دپو و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: ماموران این پلیس در بازرسی از محل مشاهده کردند که یک فروشگاه البسه است که مقادیر زیادی کفش و پوشاک خارجی در آنجا دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

کشف 20 میلیارد تنباکوی قاچاق در اصفهان

این مقام انتظامی همچنین گفت: کالاها شامل 1,226 ثوب پوشاک، کفش ورزشی و دمپایی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا، با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.