جمعه 14 اردیبهشت 1403

پرتغال

پرتغال

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان وحید شمسایی در سید نخست جام جهانی فوتسال در ازبکستان قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام در انتخابات ریاست باشگاه پورتو پیروز شد.

وب‌گاه الف

فوتسال ایران در قرعه‌کشی ماه آینده جام جهانی که در سمرقند برگزار خواهد شد در سید نخست قرار خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

فوتسال ایران در قرعه‌کشی ماه آینده جام جهانی که در سمرقند برگزار خواهد شد در سید نخست قرار خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از قطعی شدن انتقال مهدی طارمی به باشگاه اینتر میلان، سران پورتو جانشین مهاجم خود را مشخص کردند.

وب‌گاه ورزش سه

بیست‌وچهارمین و آخرین تیم حاضر در جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان را برنده نبرد افغانستان و قرقیزستان تعیین می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

روبن آموریم از باشگاهش اسپورتینگ به دلیل سفر به لندن و مذاکره با وستهم عذرخواهی کرد. سفری که باعث شد لیورپول او را کنار بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی قصد دارد پیش‌نویس قطعنامه جدیدی را به نمایندگی از گروه کشورهای عربی سازمان ملل با هدف برقراری آتش‌بس در غزه، به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای پرتغالی خود با توجه به موضوع رهایی خدمه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط ایران گفت: به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم. وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای پرتغالی خود با توجه به موضوع رهایی خدمه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط ایران گفت: به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم. به گزارش عرشه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناو فرانسوی شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن «شوالیه پل»، به ترتیب موشک‌های ضدهوایی Aster 15 و Aster 30 را شلیک کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (12،11،9) اردیبهشت ماه برگزار می شود و موارد زیر در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار می گیرد: در این هفته قرار است گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول بودجه) بودجه 1403 کل کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و طرح یک فوریتی اصلاح...

وب‌گاه ورزش سه

جذابیت جهانی کریستیانو رونالدو غیرقابل انکار است و او حتی بازیکنان حریف را مجذوب خود می‌کند. این کهنه‌کار که توسط افراد زیادی به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اثری ماندگار در این بازی زیبا به جای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پائولو رانگل، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان درباره مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز