پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پرتغال

پرتغال

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای پرتغالی خود با توجه به موضوع رهایی خدمه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط ایران گفت: به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، "پائولو رانگل"، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت. وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین، ستاره انگلیسی، مهاجم بایرن مونیخ، در آستانه کسب کفش طلا به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024 است.

وب‌گاه ورزش سه

علی علیپور برای چهارمین بازی متوالی نتوانست مقابل تیم حریف ژیل ویسنته گلزنی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد. مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس اعلام کرد که به دستیابی به توافق با اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه متعهد است؛ اما تنها در صورتی که شرایط آن از جمله آتش‌بس پایدار برآورده شود. «خلیل الحیه» یکی از اعضای دفتر سیاسی این گروه گفت که حماس «درباره آزادی اسرای اسرائیلی در چارچوب یک توافق جدی است» که این امر همچنین آزادی هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را تضمین می‌کند. «مایک حنا» در گزارش 26آوریل در الجزیره...

وب‌گاه الف

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو کانسلو در انتخاب تیم رویایی فوتبال پنج‌نفره خود لیونل مسی را کنار گذاشت تا نشان دهد به هموطنش کریستیانو رونالدو وفادار است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقرمحمدی سنگربان خود در ضربات پنالتی ها برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت

وب‌گاه مشرق نیوز

یک پرونده شکایتی علیه باشگاه پورتو به خاطر ستاره تیم ملی ایران به جریان افتاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال مهدی طارمی به پورتو در 4 سال قبل، حواشی خودش را به همراه داشته است. انتقال مهدی طارمی به پورتو در 4 سال قبل، حواشی خودش را به همراه داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.