یک‌شنبه 15 مهر 1403

پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان وضعیت مطلوبی ندارد / مدیران در انتصابات با فرمانداران هماهنگی داشته باشند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان وضعیت مطلوبی ندارد / مدیران در انتصابات با فرمانداران هماهنگی داشته باشند

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اظهار امیدواری کرد در سفر پیش روی رییس جمهور به استان توجه ویژه ای به این موضوع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: براساس آمار اعلامی کشوری، یک هزار و 500 میلیارد تومان برای مدارس عشایری کشور در نظر گرفته شد که باتوجه به جامعه بزرگ عشایری خراسان شمالی امید است که استان از این بودجه بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بجنورد شرایط مطلوبی ندارد، اضافه کرد: سیاست رییس جمهور اختصاص بودجه به پروژه های ناتمام است، براین اساس تلاش بر این است با نگاه ویژه ای به این پروژه، بتوان گام موثری در جهت بهبود وضعیت پردیس دانشجویان فرهنگی دختر استان برداشت.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: دستگاه های استان مدنظر داشته باشند که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری بهره بگیرند.

وی یادآور شد: مدیران، در موضوع انتصابات شهرستانی با فرمانداران هماهنگی باشند تا فردی مردمی و همراه با سیاست های آیت الله رئیسی انتخاب شود.

حسین نژاد گفت: پروژه هایی که نیاز به مطرح شدن در کمیسیون ماده23 سازمان مدیریت دارد در سال 1401 مدنظر مدیران قرار دهید تا اعتبارات ملی را از دست ندهیم.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رییس جمهور را خواهیم داشت، دستگاه ها اشراف اطلاعاتی برای در اختیار قرار دادن وزرا داشته باشند.

حسین نژاد افزود: تعداد بالای کلاس های کانکسی بیانگر مشکلات خاص حوزه آموزش استان خراسان شمالی است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه جدی موضوعات زیرساختی و عمرانی محفوظ است، خاطرنشان کرد: گفتنی است اگر بهترین ساختارها موجود باشد اما موضوع فرهنگی ناقص باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، بنابراین مباحث فرهنگی و اجتماعی به عنوان رکن و پایه و اساس تمام امورات است که باید با دقت بیشتری مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام / رحمانی