یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پروانه دفاتر پیشخوان و ICT روستایی غیرفعال تعلیق و لغو خواهد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پروانه دفاتر پیشخوان و ICT روستایی غیرفعال تعلیق و لغو خواهد شد

پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از لغو و تعلیق پروانه دفاتر پیشخوان و ICT روستایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا پاکدل در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، با اشاره به اصلاح برخی از مفاد آیین نامه اصول حاکم بر صدور دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، اظهار داشت: پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی جدید که از کارگروه استانی دفاتر پیشخوان مجوز گرفته‌اند، در صورتی که در زمان تعیین شده طبق آیین نامه فعالیت نداشته باشند تعلیق یا لغو پروانه خواهد شد.

وی از موافقت کارگروه برای صدور دو پروانه ایجاد دفاتر پیشخوان خبر داد و گفت: تاکنون در سطح استان یزد 50 پروانه جدید برای دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی توسط کارگروه دفاتر پیشخوان صادر شده و با احتساب دفاتر قبلی 114 دفتر در حال فعالیت و خدمات دهی به مردم استان هستند.

پاکدل افزود: دفاتر پیشخوان برای تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم مجوز فعالیت می گیرند و بر اساس مقررات اجرایی پیوست شماره2 مصوبه شماره 2 جلسه شماره 317 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعطیلی دفتر بیش از سه روز بدون موافقت کتبی دبیرخانه منجر به تعلیق یا لغو پروانه خواهد شد.

گفتنی است؛ هفدهمین جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی استان به صورت برخط برگزار شد.

انتهای پیام /