جمعه 30 شهریور 1403

پروژه جدید مسی: حرکت به سوی فیلمسازی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پروژه جدید مسی: حرکت به سوی فیلمسازی!

لیونل مسی با همکاری شرکت «اسماگلر اینترتینمنت» یک کمپانی تولید فیلم جدید به نام «روزاریو 525» راه‌اندازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این شرکت بر روی تولید محتوای خانوادگی و تلویزیونی با کیفیت بالا تمرکز دارد و در حال توسعه فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی و تبلیغات برند برای ورزشکاران است. این شرکت در میامی، جایی که مسی در حال حاضر برای تیم اینتر میامی بازی می‌کند، و لس آنجلس مستقر خواهد بود و تحت نظارت تیم پاستور، مدیرعامل شرکت «اسماگلر اینترتینمنت»، و خانواده مسی فعالیت خواهد کرد.

مسی در این باره گفت:«سرگرمی همیشه برای من یک علاقه بوده است، چه در زمین فوتبال و چه در زمینه‌های دیگر. من واقعاً انگیزه دارم که پروژه‌ای را که ایجاد کردیم دنبال کنم و آن را بیشتر گسترش دهم تا محتوای جهانی و تجربیات جدیدی ایجاد کنیم.»

خانواده مسی در بیانیه‌ای افزودند:«هدف همچنان الهام بخشیدن و ارتباط با مردم در سراسر جهان به روشی کاملاً جدید است و ما منتظر این همکاری هستیم. ما می‌خواهیم در بخش سرگرمی پیشرفت کنیم و ابتکارات و تولیدات جدیدی با دسترسی جهانی از طریق داستان‌سرایی نوآورانه، برنامه‌ریزی و تجربیات ارائه دهیم.»

مسی قبلاً با این شرکت در سریال مستند شبکه اپل تیوی پلاس به نام «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و همچنین «مسی با آمریکا ملاقات می‌کند» همکاری کرده بود.

تیم پاستور گفت:«این همکاری جدید هدف دارد تا همه چیزهایی را که لئو مسی نمایانگر آن است از طریق محتوای با کیفیت بالا در مقیاس جهانی و همچنین ابتکارات خانوادگی و اجتماعی برجسته کند و توسعه دهد.»

پروژه جدید مسی: حرکت به سوی فیلمسازی! 2