یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پس از فتح شش‌گانه / بارسلونا این تابستان تکه تکه می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پس از فتح شش‌گانه / بارسلونا این تابستان تکه تکه می‌شود!

خوان لاپورتا برای نجات بارسا از وضعیت بد اقتصادی و خرید بازیکنان جدید چاره ای جز اتخاذ تصمیمات سخت و بی‌رحمانه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار امیدوارکننده از انتقالات بارسا شنیده می شود و گفته می شود پیوستن ایلکای گوندوگان به این تیم نهایی شده و ویتور روکه نیز از برزیل برای تقویت خط حمله خواهد آمد اما واقعیت این است که بارسلونا این تابستان با یک نبرد اقتصادی تمام عیار روبه‌رو است.

مارکا امروز گزارش داد که خوان لاپورتا برای نجات اقتصادی باشگاه قصد دارد تصمیمات سختی بگیرد. پس از فتح شش‌گانه تاریخی، لاپورتا چاره ای جز تکه تکه کردن تیم های باشگاه ندارد.

با قهرمانی تیم فوتسال بارسلونا در لیگ این کشور، شش تیم حرفه‌ای باشگاه بارسا در این فصل موفق شدند در لیگ‌های مربوط به خود به قهرمانی برساند. تیم مردان بارسا قهرمانی لالیگا را به دست آورد و تیم فوتبال زنان هم در لیگ زنان کشور به قهرمانی رسید. چهار تیم حرفه‌ای دیگری که در اسپانیا به قهرمانی رسیدند، تیم بسکتبال، تیم هندبال، تیم هاکی و تیم فوتسال بارسا بودند. با این حال شرایط فعلی بارسا اجازه نمی دهد تا فصل بعد نیز قدرت سابق را داشته باشند.

بارسا با حکم لالیگا باید 10 میلیون یورو از سقف دستمزدها در همه سطوح را کاهش دهد ولی تا به اینجا فقط چهار میلیون یورو را جبران کرده و برای 6 میلیون یورویی دیگر باید به لالیگا سفته بدهد. در غیر این صورت قادر به ثبت قراردادهای جدید نخواهد بود.

طبق ادعای مارکا، قرار است امتیاز تیم والیبال بارسلونا واگذار شده و این تیم از شرایط حرفه ای به آماتور تغییر وضعیت بدهد. به این ترتیب والیبال بارسلونا از سوپرلیگ اسپانیا کنار گذاشته خواهد شد.

چند بازیکن برتر تیم بسکتبال بارسا نیز فروخته خواهند شد و در دیگر تیم های حرفه‌ای باشگاه نیز وضعیت مشابه خواهد بود. فداکاری در همه سطوح برای اینکه تیم فوتبال به عنوان موتور محرکه باشگاه، قدرتمندانه به کار ادامه دهد.

پس از فتح شش‌گانه / بارسلونا این تابستان تکه تکه می‌شود! 2
پس از فتح شش‌گانه / بارسلونا این تابستان تکه تکه می‌شود! 3
پس از فتح شش‌گانه / بارسلونا این تابستان تکه تکه می‌شود! 4