یک‌شنبه 17 تیر 1403

پس از نتایج ضعیف آمریکایی‌ها در کوپا آمه‌ریکا / درخواست ستاره سابق آمریکا: یورگن کلوپ را بیاورید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پس از نتایج ضعیف آمریکایی‌ها در کوپا آمه‌ریکا / درخواست ستاره سابق آمریکا: یورگن کلوپ را بیاورید!

تیم هاوارد، اسطوره تیم ملی آمریکا معتقد است که می‌تواند یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آمریکا، متقاعد کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا که میزبان جام جهانی 2026 است، برای آمادگی حضور در این رقابت‌ها در کوپا آمه‌ریکا شرکت کرد، اما نتایج ضعیفی در این رقابت‌ها گرفت و باعث شد که انتقادات زیادی به گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا شود. در میان این انتقادات، تیم هاوارد، دروازه‌بان افسانه‌ای آمریکا و مربی سابق تیم ملی، نام یورگن کلوپ را به عنوان جانشین احتمالی برهالتر مطرح کرده است.

هاوارد که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچستریونایتد و اورتون را نیز دارد، گفت: "اگر من مسئول فوتبال آمریکا بودم، به اسپانیا پرواز می‌کردم و با یورگن کلوپ دیدار می‌کردم. من فکر می‌کنم می‌توانم او را متقاعد کنم که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد."

با این حال، هاوارد در ادامه صحبت‌های خود از برهالتر حمایت کرد و گفت: "گرگ برهالتر به خاطر این ناکامی در کوپا آمه‌ریکا مورد سرزنش قرار خواهد گرفت، اما بخش زیادی از تقصیر هم متوجه بازیکنان است."

احتمال اینکه یورگن کلوپ پس از جدایی از لیورپول، هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده بگیرد، بسیار کم به نظر می‌رسد. این مربی آلمانی اعلام کرده که قصد دارد برای مدتی طولانی استراحت کند و حتی احتمال خداحافظی از دنیای مربیگری را نیز رد نکرده است. با این حال، حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی، می‌تواند انگیزه وسوسه‌کننده‌ای برای کلوپ باشد.

پس از نتایج ضعیف آمریکایی‌ها در کوپا آمه‌ریکا / درخواست ستاره سابق آمریکا: یورگن کلوپ را بیاورید! 2