دوشنبه 9 مهر 1403

پس از گذشت 120 روز؛ هلنا همچنان ناپدید است

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
پس از گذشت 120 روز؛ هلنا همچنان ناپدید است

هلنا سادات احمدی دختربچه 11 ساله اصفهانی است که در تاریخ 10 خرداد 1403 شمسی، به‌همراه خانواده‌اش به پارک ناژوان این شهر رفته بود حدود 9 شب ناپدید شد.

دختربچه 11ساله اصفهانی است که پس از 120 روز گم‌شدن شایعه پیدا شدنش مطرح شده است، اما خانواده او تکذیب کرده‌اند و همچنان چشم‌انتظار هستند.

به گزارش ایسنا؛ هلنا سادات احمدی دختربچه 11 ساله اصفهانی است که در تاریخ 10 خرداد 1403 شمسی، به‌همراه خانواده‌اش به پارک ناژوان این شهر رفته بود حدود 9 شب ناپدید شد.

احمدی امروز (9مهرماه) بار دیگر و درباره خانواده و خواهرش گفت: بیش از 100 روز از گم‌شدن خواهرم می‌گذرد، اما ما اطلاعی از او نداریم. پدر و مادرم غم بزرگی را تحمل می‌کنند و حال و روز خوبی ندارند، اما به خداوند امیدوارند تا دوباره هلنا به خانه برگردد.

او ادامه داد: پدر و مادرم می‌خواهند هرچه بیشتر خبر گم‌شدن هلنا از طریق رسانه‌های تصویری پخش شود. هنوز خیلی از مردم نمی‌دانند که خواهر من گم شده است. امیدواریم که از طریق نشر خبر و تصویر او خواهرم پیدا شود. پلیس هیچ مدرک جدیدی درباره هلنا ندارد. پلیس به ما می‌گوید در حال تحقیق هستیم و اقداماتشان را هم برای خانواده ما توضیح می‌دهند، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

خواهر هلنا خاطرنشان کرد: چند وقتی است که به ما زنگ می‌زنند، پیام می‌دهند و می‌گویند هلنا پیدا شده است. این موضوع شایعه است. افرادی این شایعات را در شبکه‌های اجتماعی درست کرده‌اند که به‌هیچ‌وجه واقعیت ندارد.

از میان اخبار

یک حادثه عجیب جان کارگر معدن را در مس سرچشمه گرفت 

(ویدیو) آدم ربایی شرکت‌های هرمی در قم و تهران