پلمب 300 واحد صنفی سمنان در پی بیتوجهی به شیوهنامهها علیه کرونا
سمنان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 300 واحد صنفی این استان به دلیل رعایت نکردن شیوهنامههای بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا بهار 99 پلمب شد.
سید مهدی برهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از چهار هزار واحد صنفی استان سمنان بهار 99 در این خصوص مشمول دریافت اخطار پلمب شد.
وی بیان کرد: بیش از 27 هزار بازرسی از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال در قالب گشتهای مشترک بازرسی در بازار و شهر با همکاری دستگاههای مرتبط بر اساس مصوبههای ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از واحدهای صنفی انجام شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: در این مدت، حدود 95 درصد واحدهای صنفی استان پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرد.
برهانی تاکید کرد: واحدهایی که براساس گزارشهای مردمی و سازمانهای متولی پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکرده بودند، اخطار گرفتند و 300 واحدی که پس از دریافت اخطار اقدامی برای رعایت موازین بهداشتی نکرده بودند، پلمب شد.
حدود 30 هزار واحد صنفی در استان سمنان تا پیش از شیوع کرونا فعالیت داشت.
*س_برچسبها_س*