شنبه 29 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

وب‌گاه 55 آنلاین

وقتی ناآرامی‌های تمام شود این موارد هم تمام می‌شوند. همه این موارد یکی دو هفته دیگر جمع می‌شوند منظور این است که روسری‌ها به سر زنان برمی‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!

وب‌گاه 55 آنلاین

در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفت‌وگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در میان اظهارات ضد و نقیض و مبهم، هنوز مشخص نیست تصمیم سیاست‌گذاران در خصوص بحث گشت ارشاد چیست و مردم اظهارات کدام یک از مقامات مسوول را به عنوان حرف نهایی در این خصوص باید در نظر بگیرند. اینکه گشت ارشاد پایان یافته یا اینکه گشت ارشاد و برخورد بر سر مساله حجاب همچنان ادامه دارد و تنها روش‌ها تغییر کرده است؟

وب‌گاه عصر ایران

در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده پیشین نیروی انتظامی گفت: گشت‌ارشاد از سال 80 یا 81 در کشور راه‌اندازی شد از آن زمان براساس همین عنوان گشت‌ارشاد هم که بر روی آن است قرار بر این بود تا فقط جنبه ارشادی داشته باشد نه جنبه انتظامی و قضایی. ولی فراز و فرودهایی داشته و الان به نظر می‌آید با توجه به مجموعه فضای کشور و نحوه ارزیابی، برای اجرای قانون حجاب و عفاف و سایر مسائل، ارزیابی جامعی نیاز است و باید روش‌ها و ابزارها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به قتل ناموسی دختر 17 ساله اهوازی به دست پدرش واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلالی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ گفت: بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان تأکید کرد: 20 سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم. در مجموع حجاب وجود دارد اما روش و شیوه دعوت به آن تغییر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.