شنبه 29 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

خبرگزاری مهر

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه دشمن با طراحی قبلی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی بود، سندهای دقیقی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده طرح جدید اعلام شده از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در برخورد با بدحجاب ها را در 4 بخش حقوقی، منطقی، عملی و دیوانسالاری نقد می کند.

وب‌گاه فرارو

موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرازدیلی نوشت: حالا، ارسال پیامک کشف حجاب متوقف نشده اما قسمت «پیگیری انتظامی و قضایی» از نسخه‌های تازه حذف شده است. آمران به معروف و ناهیان از منکر حالا در پیامک‌های بی‌حجابی تنها به یک تذکر اکتفا می‌کنند. این در حالی است که در روزهای اخیر، برخی مسوولان با انتقادات تند علیه معترضان به حجاب اجباری، از برخوردهای سخت‌گیرانه مثل مسدود شدن حساب‌های بانکی و محرومیت از خدمات اجتماعی افراد...

وب‌گاه فرارو

در روز‌های پیش از اعتراضات، ابزار‌های زیادی برای برخورد با عدم رعایت حجاب توسط مسوولان مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی از روش‌های پرحاشیه و انتقاد برانگیز ارسال پیامک‌های کشف حجاب بود.

خبرگزاری دانا

مهمترین راهبرد مقابله با انقلاب جنسی «انقلاب عفاف‌گرایی» است و ترویج آموزه‌های دینی در حوزه‌های عفاف و حجاب یکی از موانع شکل گیری این انقلاب مخرب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه انگلیس در پی ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شبکه مرتبط با سرویس جاسوسی این کشور به انتشار توئیت‌های تکراری و اظهارات نخ‌نما درباره ایران متوسل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه انگلیس گفت: ما از زمان مرگ مهسا امینی 47 نفر را تحریم و ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل بیرون کردیم.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه انگلیس که درپی ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شبکه مرتبط با سرویس جاسوسی این کشور در جریان آشوب‌های اخیر تحت فشار زیادی در داخل قرار دارد به انتشار توئیت‌های تکراری و اظهارات نخ‌نما درباره ایران متوسل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نخست وزیر انگلیس مدعی شد: ما همیشه گفته‌ایم که هرگز نمی‌پذیریم از اتباع خود برای اهرم‌های دیپلماتیک استفاده شود و از دولت ایران می‌خواهیم که از بازداشت ناعادلانه اتباع انگلیسی و سایر اتباع خارجی دست بردارد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در ادامه واکنش‌ها به ضربه سپاه ثارالله استان کرمان علیه شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر، دستگیری لیدرهای اغتشاشات را که دارای تابعیت مضاعف هستند غیرعادلانه خواند و ادعا کرد که ایران از این افراد به عنوان اهرم دیپلماتیک استفاده می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی نخست وزیر انگلیس به بازداشت عوامل مرتبط با لندن در ناآرامی‌های ایران توسط سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ریشی سوناک گفت: ما همیشه گفته‌ایم که هرگز نمی‌پذیریم از اتباع خود برای اهرم‌های دیپلماتیک استفاده شود و از دولت ایران می‌خواهیم که از بازداشت ناعادلانه اتباع انگلیسی و سایر اتباع خارجی دست بردارد.

وب‌گاه عصر ایران

ما پلیس امنیت اخلاقی و قضات ایرانی را که معترضان در ایران را محاکمه می‌کنند، تحریم کردیم. ما همچنین شخصیت‌ها و شرکت‌های ایرانی را که پهپادهای نظامی در اختیار روسیه قرار داده‌اند تا برای سرکوب غیرنظامی در اوکراین مورد استفاده قرار گیرد در فهرست تحریم قرار دادیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس در مسیر حمایت از نا آرامی‌ها در ایران هم به تحریم سپاه اشاره کرد و در اظهاراتی خلاف عرف دیپلماتیک گفت: ما ظالمان در ایران را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه واکنش‌ها به ضربه سپاه ثارالله استان کرمان به شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت عنصر اصلی آن، ادعا کرد که این نهاد نظامی به طور کامل از سوی انگلیس تحریم شده است.