پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

خبرگزاری تسنیم

پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و مسئولان شهری بنا دارند در یک بازه زمانی آن به را به بهره‌برداری برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، و میدان فتح را سبک تر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت قطعی است و این احتمال که جایگاه‌داران به صاحبان وسایل نقلیه بدون کارت سوخت بگویند کارت جایگاه نیست، جدی است. فعلا تا تیرماه خبر محدودیت سوخت‌گیری با کارت‌های جایگاه چالش اصلی مردم خواهد بود. کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است پس با سرعت مقرره برانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نزدیک به 800 خانواده ایرانی سال گذشته برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی کرده و امیدوار بودند بعد از یکسال کار و زحمت و پس انداز و احیانا با قرض و قوله راهی سفر شوند تا برای یک سال دیگر کار و سختی و زحمت آماده شوند اما نتوانستند این روزهایی را که ما می‌بینیم و آخرین روزهای ماه اول سال هست را ببینند، آنها سال را با عزاداری بابت کشته شدن فجیع حداقل یکی از عزیزان خود شروع کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام گمرک، سال گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار قطعات موتور سیکلت وارد کشور شده است. این میزان واردات رشد 40 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هدف از بکارگیری خودروها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون، جهت کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روزانه 1400 وسیله نقلیه که در پیاده رو های سطح شهر تهران پارک کرده بودند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" در تهران را توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: 41 درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ مؤمنی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور:41 درصد از تصادفات منجر به فوت شهری مربوط به عابرین پیاده است. از این آمار بالای 60 درصد در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده است؛ یعنی جایی که عابرین اصلا حق تردد ندارند!