چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت نخست، با رقابت 15 هزار و 305 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: شمار قربانیان تصادفات رانندگی با افزایشی 10.7 درصدی از 233 مورد فوتی در نوروز سال 1402 به 258 مورد در نوروز امسال رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که بیشترین مرگ‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین 1403 و 28 اسفند 1402 رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا از مرگ 1065 نفر در حوادث رانندگی ایام نوروز خبر داد و گفت که این آمار در مقایسه با نوروز سال گذشته، 9.4 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات از بی‌رادیو شدن تاکسی‌های تهران در 60 سال پیش گزارش داده است.

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار سید تیمور حسینی: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مصدومیت سالانه 500 هزار نفر در تصادفات، گفت: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده‌ای شاهد کاهش 14.3 درصدی فوتی‌ها بودیم.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور: هزینه‌های آموزش، آزمون و صدور نزدیک به دو میلیون تومان بود اما در این طرح ما تنها 570 هزار تومان دریافت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد: طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست. رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد: طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به‌عنوان روز "ایمنی حمل و نقل" نامگذاری شده، رویداد ویژه "ایمنی و حمل و نقل" به‌صورت یکپارچه در مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌های شهر تهران با بیان اینکه سال جاری، سال طلایی در حوزه حمل و نقل به ویژه در حوزه اتوبوسرانی خواهد بود، گفت: جمعاً 5000 دستگاه اتوبوس برقی به اتوبوس‌های تهران اضافه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.