دوشنبه 2 مهر 1403

پلیس: عامل قتل عام خانوادگی کرمان کشته شد + جزئیات تازه

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پلیس: عامل قتل عام خانوادگی کرمان کشته شد + جزئیات تازه

‌فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد. فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین سردار"فرشید"گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی...

پلیس: عامل قتل خانوادگی فاریاب در عملیات دستگیری اش کشته شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

صداوسیما: فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

سردار"فرشید"گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاش 12 تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی افزود: در این راستا تحقیقات میدانی و پیجویی های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان های همجوار نیز گزارش و در نهایت متهم متواری در روستای مهروئیه همین شهرستان شناسایی و در عملیات دستگیری اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته کشف شد.

جوان 30 ساله فاریابی بامدادامروز بر اثر اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش وارد دو خانه در این شهرستان شده و دوازده عضو خانواده خود از حمله پدر، مادر، برادر و چهار کودک را به قتل میرساند و سپس متوار

ی می شود. به گزارش عرشه آنلاین، 12 نفر از اعضای فامیل یک خانواده توسط یک نفر به علت اختلاف درون فامیلی به قتل رسیده اند.

خبرنگار ایرنا کسب خبر کرد که در نتیجه اختلاف خانوادگی در شهرستان فاریاب، یک نفر با اسلحه 12 نفر از اعضای خانواده را بامداد امروز (شنبه) در چند منزل مختلف به قتل رسانده و تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.

یک منبع مطلع در استان با تایید این حادثه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در بین جان باختگان چند کودک و زن نیز بوده اند و تلاش همه عوامل برای بازداشت وی جریان دارد.

متهم ردیف اول پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به اتهام «قتل عمدی» و بر اساس مطالبه قصاص از سوی اولیای دم به «قصاص نفس» محکوم شد.

برخی منابع رسانه‌ای در جنوب کرمان نیز اختلاف ملکی را علت این حادثه گمانه زنی و اعلام کرده اند که سه نفر نیز زخمی شده اند.

تلاش ایرنا برای کسب جزییات بیشتر ادامه دارد.

مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان قرار دارد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پلیس: عامل قتل عام خانوادگی کرمان کشته شد + جزئیات تازه 2