جمعه 10 فروردین 1403

پلیس فتا

پلیس فتا

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از پیگیری برای برخورد با بلاگری که اقدام به ایجاد مزاحمت برای سامانه 115 اورژانس تهران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا پایتخت در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت موادمحترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت موادمحترقه در فضای مجازی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: بر اساس قانون، خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع بوده و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند. این مقام مسئول با اشاره به اینکه فضای مجازی منشأ خسارات جبران ناپذیری است که در شب چهارشنبه سوری در کوچه و خیابان رخ می‌دهد خاطرنشان کرد: این افراد شیاد برایشان مهم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس فتا فراجا، میزان کلاهبرداری‌های اینترنتی را حدود 37 درصد اعلام کرد و گفت: سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخص برای ارسال پیامک اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس فتا فراجا، میزان کلاهبرداری‌های اینترنتی را حدود 37 درصد اعلام کرد و گفت: سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخصی که از قبل به مردم ابلاغ می‌شود برای ارسال پیامک اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار آموزش و پرورش به معلمان بلاگر: هر فعالیتی که امنیت روانی محصلان را دچار مخاطره کند ممنوع است سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه هیچ معلمی به خاطر بلاگر بودن اخراج نشده است، گفت: اگر دانش‌آموزی از طریق فعالیت معلمان بلاگر آسیب ببیند، با معلم برخورد قانونی می‌شود مدتی است که فعالیت معلمان بلاگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و در این خصوص نقدهای مختلفی مطرح شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارسال لینک و پیامک‌های جعلی با عناوین مختلف به شهروندان یکی از مهمترین شگرد‌های مجرمان سایبری است و با وجود هشدارهای هرروزه پلیس فتل، همچنان قربانی می‌گیرد. ارسال لینک و پیامک‌های جعلی با عناوین مختلف به شهروندان یکی از مهمترین شگرد‌های مجرمان سایبری است و با وجود هشدارهای هرروزه پلیس فتل، همچنان قربانی می‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با وجود توصیه‌ها و هشدارهای پلیس فتا، همچنان شاهد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در شانزدهمین روز از اسفند به طرح پلیس فتا علیه کپی‌کنندگان کارت‌های بانکی، تدوین سند تحول بنیادین آخرین خدمت شورای عالی آموزش و پرورش، توقیف محموله نفتی 50 میلیون دلاری آمریکا، توافق ایران و تاجیکستان برای تولید داروهای مشترک، امدادرسانی در سیستان و بلوچستان و افتتاح طرح‌های درمانی خوزستان پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس فتا یزد بیان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از مواجه شدن با مستندات مربوطه جرم را پذیرفت و علت این کار را انتقام‌جویی اعلام کرد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی این پلیس در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان سایبری فعال در حوزه اسکیمر از 15 اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح این پلیس به منظور شناسایی و دستگیری مجرمان سایبری فعال در حوزه کپی کردن کارت‌های بانکی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج نهایی بررسی اعتراضات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، تمام موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین آزمون استخدام سال 1401 و 1402 در قالب کارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیمT وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت...