شنبه 8 اردیبهشت 1403

پلیس فتا

پلیس فتا

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتا کرمانشاه: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آن‌ها شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: برابر بررسی‌های بعمل آمده، در فروردین ماه سال جاری کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان مهران افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و... می‌پردازد. مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تیم پشتیبانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه هیچ درخواستی از کاربران برای ارسال اطلاعات نداشته است، اعلام کرد: همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد. در این اطلاعیه که روز سه شنبه منتشر شد، آمده است: به تازگی پیام‌هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می‌کنند...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارش های مردمی اطلاع دهند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است، گفت: عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، محمدحسین حاجیلو در نشست هم افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی - قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال 1403، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود،...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول از دستگیری عامل تهدید وتشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بانکداری الکترونیک به طور قابل توجهی جزئی از زندگی روزمره ما شده است. به آرامی می‌توان گفت که تقریباً 90 درصد از امور بانکی ما از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک انجام می‌شود و بسیاری از پرداخت‌ها نیز به صورت غیرحضوری انجام می‌شوند. اما چگونه می‌توان امنیت فضای این بانک مجازی را حفظ کرد و از سرقت جلوگیری کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: چند روزی است که برخی از کاربران در شبکه شاد پیامی هشدار آمیز مبنی بر اینکه حساب کاربریشان تا 24 ساعت آینده مسدود خواهد شد، دریافت کرده‌اند؛ پیامی که تیم پشتیبانی شاد آن را جعلی و با هدف کلاهبرداری از کاربران اعلام کرده و نسبت به آن هشدار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه شاد تأکید می‌کند هیچگونه درخواستی برای ارسال اطلاعات از طریق پیام‌های خصوصی ندارد و اینگونه عملیات تنها از طریق اشخاص متخلف و سودجو انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی است که برخی از کاربران در شبکه شاد پیامی هشدار آمیز مبنی بر اینکه حساب کاربریشان تا 24 ساعت آینده مسدود خواهد شد، دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشتریان شبکه بانکی می‌توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌های پوز، بدون استفاده از رمز، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

شبکه شاد اعلام کرد: «هرگونه پیام برای دریافت نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن‌همراه مخاطبان، کلاهبرداری و از سوی افراد متخلف است.»