شنبه 15 اردیبهشت 1403

پل پوگبا

پل پوگبا

خبرگزاری تسنیم

ستاره فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس با قطعی شدن حکم انضباطی‌اش برای مدتی طولانی نخواهد توانست بانوی پیر را همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا به دلیل دوپینگ دوران ورزشی خود را به گونه‌ای به پایان رسانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پل پوگبا که پیش از این به خاطر مثبت شدن تست دوپینگی که پس از بازی مقابل اودینزه در هفته نخست سری A ایتالیا داده بود، به طور موقت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شده بود، امروز (پنجشنبه) به طور رسمی حکم محرومیت 4 ساله‌اش صادر شد. در اواسط آذر ماه بود که دادستانی مبارزه با دوپینگ ایتالیا پس از پایان مراحل محاکمه پل پوگبای 30 ساله، درخواست...

وب‌گاه عصر ایران

پوگبا که چند روز دیگر 31 ساله می‌شود و عملا با این حکم فوتبالش تمام خواهد شد در بیانیه خود نوشته است: من از تصمیم دادگاه ضد دوپینگ مطلع شده‌ام و معتقدم این حکم نادرست است. غمگین، شوکه و دل‌شکسته هستم زیرا هر آنچه در کار حرفه‌ای خود ساختم از من گرفته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هافبک یوونتوس گفت: من از تصمیم دادگاه کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ مطلع شده‌ام و معتقدم این حکم نادرست است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعاتی پیش کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ حکم محرومیت 4 ساله پوگبا را تایید کرد و هافبک فرانسوی لحظاتی پیش بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

هافبک فرانسوی فوتبال به رأی محرومیت 4 ساله‌اش به دلیل دوپینگ واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا بعد از رسمی شدن حکم محرومیت 4 ساله‌اش به جرم دوپینگ بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره فرانسوی تیم یوونتوس به دلیل دوپینگی که چند ماه پیش انجام داده بود، 4 سال از حضور در دنیای فوتبال محروم شد. ستاره فرانسوی تیم یوونتوس به دلیل دوپینگی که چند ماه پیش انجام داده بود، 4 سال از حضور در دنیای فوتبال محروم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پل پوگبا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش 4 سال از حضور در دنیای فوتبال محروم شد. او پیشتر به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش در بازی مقابل اودینزه...

وب‌گاه فرارو

هافبک فرانسوی یوونتوس با محرومیت 4 ساله مواجه شد.

وب‌گاه الف

پل پوگبا به دلیل دوپینگ چهار سال از هرگونه فعالیت در زمین فوتبال محروم شد و این احتمالا به معنای پایان فوتبال او خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا به دلیل دوپینگ چهار سال از هرگونه فعالیت در زمین فوتبال محروم شد و این احتمالا به معنای پایانی فوتبال او خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پل پوگبا به دلیل دوپینگ چهار سال از هرگونه فعالیت در زمین فوتبال محروم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک فرانسوی یوونتوس با محرومیت 4 ساله مواجه شد.

وب‌گاه تابناک

پوگبا در کمتر از 20 روز دیگر 31 ساله خواهد شد و این به این معنی است که در پایان محرومیت فوتبالی‌اش، 35 ساله خواهد شد. احتمالا او باید با فوتبال خداحافظی کند و سراغ ورزش دیگری برود.

وب‌گاه عصر ایران

پس از مثبت شدن نمونه اول تست دوپینگ پل پوگبا، باشگاه یوونتوس فرانسه جلوی پرداخت حقوق به این بازیکن فرانسوی را گرفته بود. حقوقی که پوگبا از یوونتوس می‌گیرد، هشت میلیون یورو در سال است و با تأیید مثبت بودن تست دوپینگ او و محرومیت، طبق قوانین یووه تا پایان قرارداد بازیکنش تنها ملزم به پرداخت دو هزار یورو در ماه به او خواهد بود.