شنبه 15 اردیبهشت 1403

پل پوگبا

پل پوگبا

وب‌گاه ورزش سه

آدرین رابیو، هافبک تیم یوونتوس، اظهار کرد که فشاری که روی پوگبا قرار دارد طاقت فرساست.

وب‌گاه ورزش سه

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، در مورد کارش در این باشگاه و سخت‌ترین قرارداد نقل و انتقالات دوران حرفه‌ای خود، صحبت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

متهم شدن یکی از بازیکنان یوونتوس به شرط‌بندی، بانوی پیر را با چالشی جدید مواجه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

با مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه و یوونتوس احتمالا دو تا چهار سال از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه یوونتوس قرارداد پل پوگبا را تا ماهی 2 هزار یورو کاهش داد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از شرایط پل پوگبا ابراز ناراحتی کرد و گفت که امیدوار است او دوباره روحیه اش را بدست بیاورد.

خبرگزاری تسنیم

داور ایتالیایی به دلیل رفتار نامناسبش در قبال کمک خود در بازی تیم‌های لچه و ساسولو با محرومیتی حداقل یک جلسه‌ای مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در خبرها آمده بود که مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا به تایید نهایی رسیده است و هافبک تیم ملی فرانسه و یوونتوس احتمالا دو تا چهار سال از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی یوونتوس درباره پیروزی تیمش در دربی تورین و احتمال محرومیت هافبک فرانسوی‌اش به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هورمون DHEA که می‌تواند سطح تستوسترون را افزایش دهد، ماده ممنوعه اصلی بود که در آزمایش دوپینگ پل پوگبا در تاریخ 20 آگوست یافت شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی در بازی امروز توانست هفده امتیازی شود و فاصله‌ش با صدر را به دو امتیاز برساند. ماسمیلیانو آلگری درباره این برد مهم در دربی تورین با خبرنگاران گفت‌و‌گو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مثبت شدن تست‌های تکمیلی دوپینگ پل پوگبا باعث شده یوونتوس میزان دستمزد او را به حداقل میزان قانونی کاهش دهد: 2هزار یورو در ماه!

خبرگزاری تسنیم

گزارش مالی باشگاه یوونتوس از فصل 23-2022 از ثبت یک ضرر مالی هنگفت برای بانوی پیر حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر سرمربی اسبق منچستریونایتد در 84 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دربی فوتبال نوجوانان پایتخت با تک گل پرسپولیس به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

ماسیمیلیانو آلگری، در مورد وضعیت دو پینگ پل پوگبا اظهار بی اطلاعی کرد اما گفت که "از بخش انسانی ماجرا" احساس تاسف می کند.