سه‌شنبه 12 تیر 1403

پنجره باشگاه ایرانی در فیفا باز می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پنجره باشگاه ایرانی در فیفا باز می‌شود

باشگاه آلومینیوم اراک در روزهای آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جدید جذب می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، والنتینو یوئل که دو سال قبل به آلومینیوم اراک پیوست و در جمع شاگردان سید مهدی رحمتی حضور داشت، در نیم‌فصل به عنوان بازیکن قرضی به ام‌صلال قطر پیوست و پس از آن مقطعی بدون تیم بود و سپس راهی لیگ استرالیا شد، به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه ایرانی شکایت کرده و پنجره ایرالکو را بسته بود.

این مهاجم سودانی سال گذشته پنجره نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم را بست و به همین دلیل سید مجتبی حسینی نتوانست بازیکن جدیدی در نیم‌فصل به خدمت بگیرد و با نفرات قبلی به کارشان در دور برگشت لیگ برتر ادامه دادند و در نهایت به جایگاه هفتمی در جدول و نیمه نهایی جام حذفی رسیدند.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، حالا خبر از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم می‌دهد و می‌گوید: تقریبا می‌توانم بگویم که 80 درصد مطالبات یوئل پرداخت شده و مابقی مبلغ نیز که جزئی است و تامین شده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

او با تاکید بر اینکه پنجره ما باز است، ابراز کرد: آقای حسینی در انتهای فصل گفتند حفظ شاکله اصلی تیم مورد نظر قرار دارد و در کنار آن تعدادی از بازیکنان خوبی که مدنظر آقای حسینی هستند، جذب می‌شوند تا نقاط ضعف را پوشش بدهیم.