سه‌شنبه 24 مهر 1403

پنج میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهر روانسر هزینه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنج میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهر روانسر هزینه شد

کرمانشاه - ایرنا - شهردار روانسر با اعلام اینکه برای آسفالت و بهسازی معابر این شهر پنج میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: پتانسیل‌های گردشگری منطقه می‌طلبد که سیمای کلی شهر روانسر به عنواه دروازه اورامانات تغییر کند.

«امید مجیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: علاوه بر لکه‌گیری معابر شهر، با به کارگیری 490 تن آسفالت گرم، سه هزار متر مربع از بلوار معلم حدفاصل میدان شهرک ویس القرن تا مجتمع اداری این شهرستان آسفالت شد.

وی ادامه داد: با هدف بهبود عبور و مرور، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل درون شهری و خدمات رسانی به شهروندان این معابر آسفالت و بهسازی شده است.

شهردار روانسر یادآور شد: در راستای ساماندهی و ارتقای سطح کیفی معابر شهری سال گذشته 12 هزار متر مربع از معابر روانسر آسفالت شد.

مجیدی اضافه کرد: انجام 10 هزار متر مربع بتن ریزی و یک هزار و 400 تن شن ریزی معابر در مناطق مختلف از دیگر فعالیت های شهرداری روانسر است که در سال گذشته انجام گرفته است.

شهرستان روانسر با دارا بودن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری یکی از قطب‌های گردشگری استان و دروازه ورودی منطقه اورامانات است که در تمام ایام سال پذیرای مسافران و گردشگرانی از اقصی نقاط کشور است.

این شهرستان با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*