یک‌شنبه 8 مهر 1403

پهباد جاسوسی

پهباد جاسوسی

خبرگزاری دانا

شبانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از معادلات جهانی غیرقابل حذف است، گفت: آمریکا رو به زوال و افول است اما در مقابل ایران روز به روز در حال قوی شدن است و قطعا موفقیت ایران در گرو حیات نظام اسلامی است.

وب‌گاه منیبان

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر حسین سلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جمع فعالان فضای مجازی حوزه علمیه با بیان اینکه پیشرفت علوم پایه و ظهور فناوری‌های نوین سبب تحولات بسیاری در جوامع بشری شده است، اظهار داشت: این تحولات به همان نسبت که زندگی انسان‌ها را آسان نموده و رفاه بیشتری فراهم آورده است، در کوچکترین اجزای زندگی و فعالیت انسانی نیز نفوذ کرده و دامنه تهدیدات...

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از انتخابات پیش رو به‌عنوان عرصه جنگ سیاسی بین جبهه انقلاب و استکبار جهانی نام برد و گفت: جهادگران، سربازان خط مقدم نبرد سیاسی پیش رو هستند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس و حیاتی آسیب پذیری ها را کاهش می دهد و ضرورتی جدی است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بیشترین حملات دشمن در بخش سایبری کشور رخ می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن از اقدام نظامی علیه ایران مایوس شده است گفت: آمریکا به‌دنبال جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه دشمن از اقدام نظامی علیه ایران مایوس شده است گفت: آمریکا به‌دنبال جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران است.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه آمریکا از اقدام نظامی علیه ایران مایوس شده است گفت: آنان به‌دنبال جنگ علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: ایران باید با اقتدار در مقابل آمریکا بایستد و تهدید را با تهدید پاسخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه نامشروع است و آنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند.

خبرگزاری دانشجو

محمد جواد خالقی عضو کمیسیون واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در شرایطی که تحریم های همه جانبه علیه ایران و ملت های آزادیخواه با تهدید های ترامپ همراه بود، روز چهارم خرداد شاهد اخبار انتقال نفتکش های ایران به ونزوئلا بودیم. این مسئله از جهات مهمی قابل توجه است و بنابر نظر تحلیلگران بین الملل، در واقع یک "نه" بزرگ به شرایط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازار ارز، اکنون به جولانگاه دلالانی تبدیل شده که سرمست از افزایش حدود دو هزار تومانی بهای دلار در یک ماه گذشته در انتظار رشد بیشتر قیمت‌ها نشسته‌اند؛ اما از سوی دیگر، برخی از سفته‌بازان نیز با نگرانی از ورود قریب‌الوقوع بانک مرکزی نسبت به ریزش شدید قیمت‌ها هشدار می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران کار آمریکایی‌ها را در منطقه تمام دانست و گفت: در حمله موشکی به عین‌الاسد مهم شکسته شدن ابهت و پرستیژ تو خالی آمریکایی‌ها بود، آنها در نظر نظامیان دنیا خوار و خفیف شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت و رفراندوم ملی تایید گفتمان مقاومت و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال این بودند که ایران متاثر از فضای احساسی ناشی از ترور سردار سلیمانی دچار خطای راهبردی شود اما پاسخ ایران به این اقدام بسیار منطقی و راهبردی بوده است.