جمعه 31 فروردین 1403

پورسعید: فدراسیون تنیس در برگزاری دوره آنلاین پیشگام بود / با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شدیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پورسعید: فدراسیون تنیس در برگزاری دوره آنلاین پیشگام بود / با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شدیم

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: تنیس به عنوان نخستین فدراسیون در برگزاری دوره آنلاین پیشگام بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، صبح امروز دوره آنلاین فدراسیون تنیس با محوریت دستورالعمل مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نائب رئیس بانوان فدراسیون، فرهاد مرادی، مهرشاد پورسعید و فرشاد صفتی در محل فدراسیون برگزار شد.

این دوره با حضور 76 شرکت کننده از باشگاههای تنیس سراسر کشور با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی کرونا در محل فدراسیون تنیس برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت 4 ساعت آموزش های لازم را دیدند.

مهرشاد پورسعید عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، مسئول کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته پزشکی تنیس و والیبال با اعلام اینکه در نخستین دوره کلاس آنلاین با استقبالی فراتر از انتظار روبرو شدیم گفت: هدف از برگزاری این دوره شناخت ویروس کویید 19، روش های انتقال ویروس، دستور العمل بهداشت محیط، دستور العمل بهداشت فردی، دستور العمل تمرینات و دستور العمل مسابقات از سوی فرهاد مرادی و بنده تدریس شد و باید بگویم استقبال بسیار خوب علاقه مندان از این کلاس بیش از انتظار ما بود.

وی تصریح کرد: تنیس به عنوان نخستین فدراسیون در برگزاری این دوره پبیشگام بود و به اعتقاد من مسئولان فدراسیون با تفکری قوی این دوره را برگزار کردند و با توجه به این استقبال ما در نظر داریم تا هفته آینده دومین دوره را برگزار کنیم و قرار است با افزودن مباحث دوپینگ و تغذیه ورزشی، برای داوران و ورزشکاران نیز این دوره را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا نیاز به در اختیار داشتن زیر ساخت ها احساس می شود به همین دلیل فدراسیون ها می بایست این امکانات را برای برگزاری دوره های مجازی در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام