شنبه 9 تیر 1403

پورمحمدی: نیاز امروز کشور صراحت و صداقت است / راه شهید رئیسی نباید متوقف شود

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
پورمحمدی: نیاز امروز کشور صراحت و صداقت است / راه شهید رئیسی نباید متوقف شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چه رئیس‌جمهور بشوم یا نشوم نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی عصر چهارشنبه - 6 تیر - در گردهمایی حامیان خود در خانه والیبال ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به همت مردم و حضور پیوسته و جسورانه و ایستادگی و استواری و با رهبری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب امروز به جایگاه بسیار بلندی رسیده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز جمهوری اسلامی بسیاری کمبودهای داخل کشور را حل کرده و بسیاری عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و بسیاری از نیازها را در داخل کشور تامین کرده است.

پورمحمدی ادامه داد: پایداری 20 ساله در برابر تحریم‌های بسیار فلج کننده که دشمنان ما به دنبال فروپاشی بودند و نتوانستند، دستاورد بسیار بزرگی است؛ آنچه در تاریخ می‌ماند استقامت و پیروزی مردم است نه مشکلات؛ البته این به معنای بی‌تفاوتی در برابر مشکلات، گرانی، بیکاری، تورم، فسادها، رانت‌ها و غیره نیست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: 45 سال تحریم، جنگ، جنگ روانی، حملات تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها را تحمل کردیم و امروز صدای ما جهانگیر شده است و این گفتمان انقلاب اسلامی است؛ امروز وظیفه ماست که این گفتمان که ما را به اینجا رسانده را بشناسیم، از آن دفاع کنیم و لغزش‌ها و انحرافات و حاشیه آن را رفع کنیم.

پورمحمدی افزود: انقلاب اسلامی تحفه و محصول ولایت امیرالمومنین (ع) و اسلام ناب محمدی است؛ راه شهید رئیسی نباید متوقف شود؛ در این صحنه باید بیایم و فرصتی است که به گذشته خودمان بازیابی از اهداف انقلاب و ارزیابی از موفقیت‌ها و شکست‌های داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خودم را به این دلیل که توانستم گفتمان انقلاب را به دور از افراط و تفریط در افکار ملت ایران تزریق کنم، پیروز این میدان می‌دانم. چه رئیس جمهور بشوم یا نشوم؛ نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: در این راه من مسامحه و تعارف نکردم، از کسی هراس نداشتم و به طور جدی به مشکلات پرداختم، ملت ما می‌فهمد، قضاوت درستی از ما دارد و ما را ارزیابی می‌کند.