شنبه 31 شهریور 1403

پوستر طارمی و رقبایش برای کسب عنوان تاریخی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پوستر طارمی و رقبایش برای کسب عنوان تاریخی

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویری از سه کاندیدای کسب عنوان بهترین لژیونر قاره را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند سال وقفه، بالاخره امسال مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال و فوتسال آسیا برگزار می شود. جایی که ایران نمایندگانی در بخش های مختلف این مراسم دارد که هر کدام کاندیدای جدی کسب یک عنوان خاطره انگیز هستند.

در کنار انتخاب مرد سال آسیا، جذاب ترین آیتم نیز به بخش بهترین لژیونر آسیایی خارج از قاره کهن برمیگردد که طی آن مهدی طارمی از ایران در کنار کیم مین جائه از کره جنوبی و کائورو میتوما کاندیدای کسب این عنوان هستند.

طارمی در سال 2022 عملکرد درخشانی برای پورتو و تیم ملی ایران داشت و رکورد کلی این بازیکن در هر دو تیم، 55 بازی، 39 گل و 19 پاس گل است. کائورو میتوما در سال تقویمی 2022 توانست برای تیم های سن‌ژیلواز بلژیک، برایتون انگلیس و تیم ملی ژاپن 38 بار بازی کند که با 10 گل و 6 پاس گل همراه بود.

کیم مین جائه نیز در سال 2022 هفده بار برای فنرباغچه بازی کرد و با درخشش در این تیم راهی ناپولی شد و 20 مرتبه نیز برای این تیم بازی کرد و قهرمانی سری آ را به دست آورد. این مدافع کره ای همچنین در 9 بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

حالا نیز صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از این سه بازیکن نوشته است: این ستارگان آسیایی تأثیر ماندگاری در سطح جهانی برجای گذاشتند و زمان آن رسیده است که از بهترین لژیونر در صحنه بین المللی رونمایی شود.

پوستر طارمی و رقبایش برای کسب عنوان تاریخی 2