جمعه 7 اردیبهشت 1403

پولادگر: امیدوارم استقلال در آسیا بماند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پولادگر: امیدوارم استقلال در آسیا بماند

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان دیدار فینال جام‌حذفی گفت: امیدوارم استقلال در آسیا بماند و همه در تلاش هستیم تا این اتفاق خوب رخ دهد.

به گزارش مشرق، محمد پولادگر بعد از دیدار فینال جام‌حذفی فوتبال که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود تاکید کرد: امشب یک بازی خوب را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و هواداران راضی به منزل خود رفتند، شور و هیجان این بازی نشان داد علاقه‌مندان به فوتبال از این بازی لذت بردند و تا آخرین دقایق بازی هم معلوم نبود کدام تیم برنده خواهند شد.

وی در خصوص عدم حضور وزیر ورزش در این دیدار گفت: واقعا شرایط جسمانی وزیر ورزش به گونه‌ای نیست که زمان طولانی را در چنین فضایی سر کند و به من دستور داد تا به نمایندگی از وی در این بازی حاضر شوم.

او با اشاره به حضور پرشور هواداران در این بازی و احتمال خطر با توجه به بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تاکید کرد: این موضوع از قبل پیش‌بینی شده بود و همه بسیج شدند تا بهترین شرایط برای حضور هواداران در این بازی مهیا شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به آخرین شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: امیدوارم مدارک باشگاه استقلال تایید شود و همه ما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق خوب رخ دهد، استقلال و پرسپولیس با وجود این همه هوادار از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و تلاش ما این است که آنها در آسیا حضور داشته باشند.

پولادگر در بخش دیگر سخنان خود و در واکنش به مسایل مطرح شده در خصوص اختلاس یک رئیس فدراسیون گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم چراکه موضوع به بخش حقوقی وزارت ورزش مربوط است اما بدون شک مراحل قانونی دارد که باید طی شود.

او در مورد حاشیه‌های فدراسیون ژیمناستیک و مسایلی که در این بخش از بدنه ورزش رخ داده خاطر نشان کرد: ما بر اساس قانون انتخابات را برگزار کردیم و فردی که الان سکان هدایت این فدراسیون را در دست دارد بعد از انتخابات با حکم وزیر ورزش مسوولیت خود را انجام داده اما فردی که فردی که مدعی است و از ارتباطات خود استفاده می‌کند در تیرماه 1400 دوره فعالیتش تمام شده و این مشکلات نباید ایجاد شود. از نهادهای امنیتی درخواست داریم به این مساله ورود کرده و آن را رسیدگی کنند، البته گزارش خود را داده‌ایم و براساس همان گزارش هم اجازه ندادند که او در انتخابات حضور یابد.