شنبه 7 مهر 1403

پولادگر: برای ریاست سوارکاری باید کاندیداها دوباره نام نویسی کنند / انتخابات ژیمناستیک براساس اساسنامه جهانی برگزار خواهد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پولادگر: برای ریاست سوارکاری باید کاندیداها دوباره نام نویسی کنند / انتخابات ژیمناستیک براساس اساسنامه جهانی برگزار خواهد شد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون سوارکاری توسط دادگاه باطل شده و برای ریاست سوارکاری باید کاندیداها دوباره نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد و در پایان غفور کارگری با رای اعضای مجمع به عنوان جانشین محمود خسروی وفا انتخاب شد.

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: خداراشکر که انتخابات خیلی خوب و بدون حاشیه برگزار شد و همه اعضای محترم مجمع با حضور در انتخابات و هوشمندی لازم نماینده های مدنظر خود برای تیم مدیریتی جدید کمیته ملی پارالمپیک را انتخاب کردند.

وی درباره انصرافش از پست ریاست گفت: از ابتدا همین قرار گذاشته بودیم که من از پست ریاست انصراف دهم. غفور کارگری از سال‌ها قبل در حوزه پارالمپیک حضور داشته و من هم این شهر را برای خودم گذاشته بودم که از صورت حضور غفور کارگری از انتخابات ریاست انصراف دهم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابش در پست نایب رئیسی و دوشغله شدنش بیان کرد: نایب رئیسی شغل به حساب نمی‌آید و در یک جمله وظایف نایب‌رئیس برای زمان غیبت رئیس است. حضور من و دیگر معاون وزیر ورزش در کمیته ملی پارالمپیک برای تقویت و رشد ورزش جانبازان و معلولین است. خدمت برای دوستان عزیزمان در حوزه پارالمپیک فرصتی از سوی خداوند است و به نظرم خداوند اگر کسی را دوست داشته باشد، فرصت خدمت برای ورزشکاران جانباز و معلول را فراهم می کند. امیدوارم درخشان ترین نتایج را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس کسب کنیم.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون سوارکاری گفت: با توجه به کشیده شدن موضوع فدراسیون سوارکاری به روند دادگاه باعث شد تا سرپرست جدیدی برای آن انتخاب کنیم. انتخابات قبلی فدراسیون سوارکاری از سوی دادگاه باطل اعلام شد و به همین دلیل باید از ابتدا از کاندیداهای ریاست نام نویسی شود.

پولادگر همچنین درباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قطعاً بر اساس اساسنامه که به تایید فدراسیون جهانی رسیده برگزار خواهد شد.