یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پول، فاستر را از تیم ملی جدا کرد / اولین خرید الاتفاق برای جرارد: قهرمان اروپا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پول، فاستر را از تیم ملی جدا کرد / اولین خرید الاتفاق برای جرارد: قهرمان اروپا!

یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.

به گزارش ورزش سه، اتحادیه فوتبال انگلیس یکی از مربیان تیم های پایه خود را به دلیل داشتن یک پیشنهاد مالی وسوسه انگیز از دست داد. یان فاستر که هدایت تیم ملی زیر 20 سال انگلیس را به عهده داشت بعد از توافق با سران باشگاه الاتفاق به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی این تیم عربستانی اضافه شد.

به گزارش میل اسپورت، فاستر که اخیرا تیم ملی زیر 20 سال انگلیس را به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی رسانده و دو سال پیش با تیم زیر 19 سال کشورش قهرمان اروپا شده بود برای ملحق شدن به کادر فنی الاتفاق استعفای خود را تقدیم اتحادیه فوتبال انگلیس کرد.

او دوران بازی خود را در لیورپول شروع کرد و از همان جا با استیون جرارد آشنا شد. او سپس در تیم های هرفورد، بارو و چستر بازی کرد و با هدایت گالو در لیگ ایرلند وارد عرصه مربیگری شد.

فاستر به مدت 8 سال به عنوان مربی با اتحادیه فوتبال انگلیس همکاری کرد و در این مدت هدایت تیم های ملی رده های سنی مختلف را به عهده گرفت. او در یک مقطع نیز دستیار فیلیپ نویل در تیم ملی زنان انگلیس بود. این مربی 46 ساله حالا دستیار استیون جرارد شده که به عنوان اولین مربی انگلیس تاریخ در لیگ برتر عربستان حضور یافته است.

جرارد علاوه بر تقویت کادر فنی خود به دنبال جذب چند بازیکن خوب از لیگ برتر است. باشگاه الاتفاق برای تحقق این خواسته جرارد مذاکراتی با ویلفرد زاها و جردن هندرسون داشته است.

پول، فاستر را از تیم ملی جدا کرد / اولین خرید الاتفاق برای جرارد: قهرمان اروپا! 2