سه‌شنبه 10 مهر 1403

پویش قرآنی آغاز نصرالله

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پویش قرآنی آغاز نصرالله

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم گفت: این پویش به پیشنهاد قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم و به همت همه دستگاه‌ها و فعالان قرآنی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، برگزار می‌شود. حجت الاسلام محسن آمره افزود: این پویش شامل قرائت همگانی و روزانه سوره مبارکه نصر به منظور قوت قلب و امداد بازوان نیرو‌های مقاومت است و مخاطبان...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم گفت: این پویش به پیشنهاد قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم و به همت همه دستگاه‌ها و فعالان قرآنی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محسن آمره افزود: این پویش شامل قرائت همگانی و روزانه سوره مبارکه نصر به منظور قوت قلب و امداد بازوان نیرو‌های مقاومت است و مخاطبان برای حضور در این پویش می‌توانند به سامانه اینترنتی قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم https://nasr.jkqk.ir مراجعه و ثبت‌نام و عکس و فیلم‌های خود از اجرای پویش نصر را به این سامانه ارسال کنند. به مخاطبان حاضر در این پویش به قید قرعه پرچم جلسات خانگی قرآن متبرک به آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س) اهدا می‌شود.