سه‌شنبه 3 مهر 1403

پژمان درستکار یکی از بهترین‌هاست؛/ افسانه کشتی روسیه: برای حسن یزدانی ناراحت شدم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پژمان درستکار یکی از بهترین‌هاست؛/ افسانه کشتی روسیه: برای حسن یزدانی ناراحت شدم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد روسیه در گفتگویی به تمجید از پژمان درستکار پرداخت.

به گزارش ورزش سه، جامبولات تدیف که سابقه 20 سال سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد روسیه را دارد، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با اشاره به مصدومیت حسن یزدانی در فینال المپیک گفت: برای حسن یزدانی ناراحت شدم، مصدومیت دست او باعث شد که طلای المپیک را از دست بدهد. یزدانی در مبارزه با حریفانش مشخص بود که مراعات دستش را می کند و فشار نمی آورد و این نگرانی را داشت که دوباره مصدوم شود و این موضوع بر عملکرد او تأثیر گذاشته بود.

تدیف در مورد حضور سعداله یف در آلبانی گفت: عبدالرشید در 97 کشتی می گیرد اما نمی خواهد یک سال از عمرش را از دست بدهد و به همین دلیل به دنبال کسب مدال طلایی در وزن 92 کیلوگرم است.

پرافتخارترین مربی کشتی روسیه در مورد حضور مجدد پژمان درستکار در تیم کشتی آزاد ایران گفت: مربی شما خیلی خوب است، او از جان و دل برای تیمش مایه می گذارد و از ته قلب خود با کشتی گیران کار می کند. به واقع درستکار یکی از بهترین هاست اما به نظر می رسد برای گرفتن نتیجه باید زمان لازم را در اختیار داشته باشد و تجربیات بیشتری را بدست آورد.

تدیف در مورد کشتی ایران گفت: کشتی ایران نیاز دارد که در هیئت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی یک نماینده داشته باشد و این یک مورد بسیار مهم محسوب می شود.

پژمان درستکار یکی از بهترین‌هاست؛/ افسانه کشتی روسیه: برای حسن یزدانی ناراحت شدم 2