یک‌شنبه 8 مهر 1403

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

خبرگزاری دانشجو

حسین عمادالدین مسئول مدرسه حکمرانی تمدن معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیح دانشجویی در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو گفت: ترم اول دوره مدرسه حکمرانی تمدن با همکاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با ثبت نام بیش از 1700 نفر از علاقمندان و دانشجویان عرصه سیاست گذاری آغاز شد. وی افزود: آیین افتتاحیه ترم اول این دوره با عنوان اصول و مبانی سیاست گذاری در 23 مردادماه...

خبرگزاری مهر

یک کارشناس خودرو گفت: تا زمانی که مدیران در صنعت خودرو ثبات نداشته باشند و از سیاسی‌کاری دور نشوند، نمی‌توان انتظار داشت که ین صنعت به جایگاه اصلی خود دست یابد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مکلف به احداث 10 باب گرمخانه با همکاری و استفاده از ظرفیت سایر نهادهای مرتبط شد.

خبرگزاری مهر

گزارش پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گزارشی به پدیده حاشیه نشینی حاشیه نشینان پرداخت.

خبرگزاری میزان

موضوع جنگ جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره‌باغ امشب در صفحه اینستاگرام پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر

پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: شورای نگهبان تاکنون بیشترین دفاع را از حقوق شهروندی کرده است چرا که می‌گویند افراد باید خود را در معرض انتخاب شدن قرار دهند.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر نظام‌های انتخاباتی با بیان اینکه تردیدی نیست که کاندیداهای ریاست جمهوری باید شرایطی را داشته باشند، گفت: قانون انتخابات نباید تحت تأثیر حواشی قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هجدهمین رویداد استراتژیک پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع «دومینوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ روایت مقاومت» برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی از اعلام آمادگی این فراکسیون برای تطبیق طرح‌ها و لوایح با بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

خبرگزاری میزان

«ابعاد اجرایی سازی سیاست‌های حمایتی از اقشار محروم» در نهمین نشست راهبرد ایرانی در پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب نباید به فراموشی سپرده شود گفت: کارگروهی با حضور نمایندگان نهادهای مردمی و بخش‌های مرتبط بازرسی ذیل حوزه ریاست این سازمان تشکیل می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور، کارگروه عفاف و حجاب در این سازمان با همکاری نهادهای مردمی فعال در این عرصه تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار تشکیل یک کارگروه «عفاف و حجاب» با حضور نمایندگان نهادهای مردمی و بخش‌های مرتبط سازمان بازرسی کل کشور شد.