یک‌شنبه 8 مهر 1403

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز میراث ناملموس تهران گفت: اگر می‌خواهیم از قدرت نرم میراث ناملموس در گردشگری استفاده کنیم، باید مردم را در انتقال آن به نسل آتی مشارکت دهیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید ساز و کار عضویت در بریکس واقع بینانه شکل بگیرد تا روند عضویت ما در این مجموعه فرسایشی نباشد، گفت: کشورهای عضو بریکس به دنبال شکستن سلطه گری دلار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در نشست تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه تهران - پکن گفت: تمایل داریم که تجربه و دستاوردهای خود را در موضوع مدرن سازی به سبک چین به اشتراک بگذارم.

خبرگزاری میزان

نشست تخصصی تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه ایران و چین به میزبانی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز دوشنبه دوم مردادماه 1402 برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه ایران و چین در پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه جامع همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را برگزار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست‌گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را در سالروز شهادت استاد مطهری برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان اقتصادی معتقدند برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، عضویت در سازمان شانگهای، موجب خروج خودکار ایران از لیست سیاه FATF نخواهد شد؛ بنابراین اگر ایران بخواهد تعاملات اقتصادی استاندارد با سایر کشورهای عضو شانگهای نیز داشته باشد، باید مشکلات خود در مورد با گروه ویژه اقدام مالی را برطرف کند.

خبرگزاری تسنیم

چه شد که برخی کشورها در زمانی به نسبت کوتاه به رشد اقتصادی و توسعه پایدار رسیدند؟ دولت‌ها چه نقشی در این توسعه داشتند و آیا تجربه این کشورها می‌تواند حائز نکاتی برای امروز ایران باشد؟

خبرگزاری دانشجو

نخستین جلسه کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران با هدف بررسی جایگاه خیرین و استفاده از نقش آنها در تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی و کمک‌رسانی در حوزه مدیریت بحران، برگزار شد. در این نشست که در سالن جلسات مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان با اشاره به اهمیت تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در سازمان مدیربت بحران برای خیرین و تلاش‌ها برای ارتقای...