پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس‌جمهوری به صعود ایران به جام جهانی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیام تبریک رئیس‌جمهوری به صعود ایران به جام جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی در پیامی به ملت ایران راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 را تبریک گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام تاکید کرد: پیروزیهای پی درپی و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم پیروزی‌های پیدرپی و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد.

اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم غیور ایران که تجلی پویایی و شکوه یک ملت است، از تلاش‌های ارزنده همه دست‌اندرکاران، مربیان و به ویژه بازیکنان توانمند و باغیرت تیم ملی فوتبال، صمیمانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند آرزوی سلامتی، سرافرازی و ادامه پیروزی آنان را در مراحل بعدی دارم.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ابراهیم رئیسی رئیس جمهور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است