دوشنبه 16 مهر 1403

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در لرستان به رئیس مجلس یازدهم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در لرستان به رئیس مجلس یازدهم

خرم‌آباد - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، روز شنبه با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

در پیام آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

این پیام می‌افزاید: امید است در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شما و نیز حضور فعال و اثرگذار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت کمی و کیفی اقتصادی، فرهنگی و رشد اشتغال جوانان و رفع تنگناهای معیشتی مردم به ویژه مردم استان لرستان که سال ها از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب وکار رنج می برند، با تدابیر جنابعالی در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم باشیم.

این پیام اضافه می‌کند: از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را درخواست می‌نمایم.

*س_برچسب‌ها_س*