یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیام حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران از زبان قالیباف

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پیام حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران از زبان قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی، روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه عنوان کرد: فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان امنیت آفرین و خدمتگزار پلیس و تمامی نیروهای کادر و وظیفه فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تامین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر، آرزوی توفیقات روزافزون دارم و همچنین یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرزها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن است.

قالیباف تأکید کرد: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبر انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

27215

کد خبر 1967397