جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیام رئیس ساترا به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پیام رئیس ساترا به مناسبت روز خبرنگار

سعید مقسیه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) پیامی را به مناسبت روز خبرنگار ارسال کرد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ سعید مقسیه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) پیامی را به مناسبت روز خبرنگار ارسال کرد. متن پیام به اسن شرح است:

«صفحات تقویم ورق خوردند و به هفدهمین روز از مرداد ماه سال یک‌هزار و چهارصد و یک شمسی رسیدند. روزی که عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان با شهادت شهید عرصه خبر محمود صارمی مقارن شده است.

بدون شک نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیر قابل انکار است؛ خصوصاً در شرایط جنگ نرمی که همه دلسوزان جامعه به آن اذعان دارند، نقش ایشان در اقتدا به بانوی تبلیغ و تبیین، حضرت زینب سلام الله علیها، برای جهاد تبیین از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن بیش از گذشته اهمیت یافته است.

خبرنگاران در جامعه اسلامی، به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به رسالت مهم خود در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

بر خود لازم می‌دانم در روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی داشته و برای همه تلاش‌گران عرصه رسانه و آگاهی بخشی از پروردگار منان توفیق روزافزون ایشان را مسئلت می نمایم.

سعید مقیسه رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)»

جزئیاتی از حضور رئیس صدا و سیما در مجلس / جایگاه قانونی ساترا، هم‌افزایی با ارشاد و حمایت از پلتفرم‌ها