سه‌شنبه 3 مهر 1403

پیام رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. شرح پیام دکتر مسعود گنجی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مهرماه، ماه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که همواره با رایحه‌ی مقاومت و ایثار در هفته‌ی دفاع مقدس عجین می‌گردد، امسال مضاف بر آن تقارن با شکوه، با عِطر دلنشین و روح افزای ولادت با سعادت پیامبر...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

شرح پیام دکتر مسعود گنجی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مهرماه، ماه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که همواره با رایحه‌ی مقاومت و ایثار در هفته‌ی دفاع مقدس عجین می‌گردد، امسال مضاف بر آن تقارن با شکوه، با عِطر دلنشین و روح افزای ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلوات الله علیه، والاترین معلم هستی و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام بنیان گذار مکتب تشیع همراه شد. این تبرک و تقارنِ فرخنده را به فال نیکویی گرفته و به برکت نورانیت میلاد‌های خجسته، جهت خدمت بیشتر به قشر فرهیخته دانشجویی، سال تحصیلی پرباری پیش رو خواهیم داشت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت تقارن ایام مبارک نورانی‌ترین میلادها، آغاز سال تحصیلی را به تمام جامعه دانشگاهی، دانشجویان فرهیخته و عزیز، اساتید عالِم و گرانقدر و کارکنان ساعی و پرتلاش دانشگاه‌ها و تمامی موسسات و مراکز آموزشی تبریک عرض نموده و برای همگی موفقیت‌های روزافزون و شادکامی و عافیت از حضرت پروردگار خواستارم.

همچنین هفته‌ی دفاع مقدس، هفته‌ی یادآوری رشادت‌ها و درس آموزی مقاومت‌ها و تجدید پیمان با ارزش آفرینان، دلاورمردان همیشه ماندگار بر ذهن حماسی و رشیدانه‌ی ایثارگری‌های ایران اسلامی را نیز به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولین متعهد، جامعه آموزش عالی و خصوصا یادگارانِ آفرینش این رشادت‌ها و جانبازی‌ها تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم جامعه دانشگاهیان با الهام از آموزه‌های ارزشمند و غرورآفرین مکتب محمدی صلوات الله علیه و با تأسی به حماسه آفرینی‌های سنگر‌های دفاع و غیرت که به فرموده‌ی امام خمینی (ره) خود بزرگ‌ترین دانشگاه انسان سازی بود، به عنایت پروردگار و به برکت خون پاک شهیدان والامقام این میهن، در مسیر هدایت به کمال والای انسانی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ابتدا در جهاد با نفس و در ادامه جهاد با دشمنان و نیز در عرصه‌های آموختن و آموزش، موفق و پیروز و پایدار باشند. مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان