شنبه 31 شهریور 1403

پیروانی: پرسپولیس را از تهران بیرون نبرید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیروانی: پرسپولیس را از تهران بیرون نبرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین پیروانی پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه چرا شهرآورد در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: من نباید این سئوال را پاسخ دهم و باید مسئولانی که ورزشگاه آزادی را آماده نکردند پاسخگو باشند. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که تمام تلاش خود را کردند. بهترین جا برای ما جهت بازی در لیگ نخبگان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین پیروانی پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه چرا شهرآورد در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: من نباید این سئوال را پاسخ دهم و باید مسئولانی که ورزشگاه آزادی را آماده نکردند پاسخگو باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که تمام تلاش خود را کردند. بهترین جا برای ما جهت بازی در لیگ نخبگان آسیا شهر قدس است و خواهشم این است که تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند. هرچند هر جا رفتیم همه عزیز هستند، زحمت کشیدند و حمایت کردند اما بهترین مکان برای ما تهران است.

وی با اشاره به تاثیر گذاری کمک داور ویدیویی، افزود: به نظرم داوران با وجود VAR سعی کردند تا بهترین تصمیم را در این بازی بگیرند.

پیروانی در خصوص ناراحتی آل کثیر در پایان بازی، اظهار داشت: همه دوست دارند بازی کنند و عیسی آل کثیر هم اگر به خاطر بازی نکردن ناراحت شده، طبیعی است و من هم بودم به این دلیل ناراحت می‌شدم. عیسی بازیکن مثمر ثمری است و امیدوارم تلاش بیشتری کند تا در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس قرار بگیرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی خانبان از کادر فنی پرسپولیس گفت: درباره خانبان بحث‌هایی شده و هرچیزی رخ داده با تصمیم سرمربی بود است و سعی می کنیم بهترین اتفاق بیفتد.

انتهای پیام /