چهارشنبه 4 مهر 1403

پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف، مدیون صنعت فولاد و بازنشستگان است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف، مدیون صنعت فولاد و بازنشستگان است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان صندوق فولاد چه آن‌هایی که در معادن در سخت‌ترین شرایط کاری خدمت کرده اند و چه آنانی که در صنایع معدنی و فولادی سال‌ها تلاش کرده اند در واقع زنجیره‌ای را شکل دادند تا صنعت و معدن کشورمان شکوفا شود و این موضوع نشان‌دهنده عشق و علاقه فراوان آنان به کشورشان است.

حسین عامریان گفت: صندوق فولاد مفتخر به تکریم بازنشستگان خود است، پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند، عرصه فولاد عرصه ویژه‌ای است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد، ما وظیفه داریم قدردان ایثار و از خود گذشتگی بازنشستگان و چهره‌های ماندگار صندوق باشیم و می‌خواهیم با تجلیل از چهره‌های ماندگار برای نسل فعلی و آیندگان هم الگو بسازیم.

در این مراسم که همزمان با عیدسعید غدیر در مرکز همایش های صداوسیما برگزارشد، از تعدادی از چهره های ماندگار و تاثیرگذار صندوق بازنشستگی فولاد تقدیر و تجلیل شد.

احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داوری مدیرکل حقوقی وزارت کار، مدیرکل گزینش وزارت کار، تیموری مدیرعامل سایپا، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر، عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و شمار دیگری از مسئولان بلندپایه و همچنین بازنشستگان صندوق از شهر‌های مختلف و شماری از اعضای کانون‌های بازنشستگی حضور داشتند، لوح تقدیر و هدایای و تندیس 24 چهره ماندگار و 10 نفر ایثارگر صندوق که اغلب آن‌ها از چهره‌های شاخص حوزه معدن هستند اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون