شنبه 31 شهریور 1403

پیشنهاد رسمی گالاتاسرای برای جذب اوسیمن / اوسیمن - ایکاردی: خط حمله ترسناک در ترکیه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد رسمی گالاتاسرای برای جذب اوسیمن / اوسیمن - ایکاردی: خط حمله ترسناک در ترکیه!

رسانه‌های ترکیه از مذاکره گالاتاسرای با ناپولی برای جذب ویکتور اوسیمن می‌گویند. رویای گالاتا تشکیل زوج ترسناک ایکاردی و اوسیمن است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا به پایان رسیده اما تنها چند روز به پایان پنجره فوتبال ترکیه باقی مانده و باشگاه‌های این کشور به شدت برای جذب آخرین ستاره‌ها در این مدت مشغولند.

امروز رسانه‌های ترکیه از یک بمب نقل و انتقالاتی خبر دادند: انتقال ویکتور اوسیمن به گالاتاسرای. در ایتالیا هم کوریره دلو اسپورت این خبر را تایید کرد و گفت پیشنهاد رسمی از طرف گالاتا به ناپولی رسیده است.

گالاتاسرای که در حال حاضر مائورو ایکاردی را در خط حمله دارد قصد دارد با اضافه کردن ویکتور اوسیمن به ترکیب تیم، در این فصل با زوج خط حمله ترسناک ایکاردی - اوسیمن به میدان برود.

روزنامه میلیت می‌گوید گالاتاسرای به اوسیمن پیشنهاد دستمزدی معادل 11 میلیون یورو داده و موافقت شخصی او را جلب کرده است. مذاکره با ناپولی هم آغاز شده است.

این در حالی است که تا چند روز پیش به نظر می‌رسید اوسیمن راهی عربستان شده و به الاهلی می‌پیوندد ولی او در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات نپذیرفت که راهی عربستان شود. گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید الاهلی با پیشنهادی 80 میلیون یورویی به سراغ ناپولی رفته بود ولی رئیس باشگاه اصرار داشت که باشگاه عربستانی 85 میلیون یورو بپردازد. در روز آخر اوسیمن به مدیران باشگاه ایتالیایی گفت که شخصا تمایلی برای سفر به عربستان و بازی در فوتبال این کشور ندارد.

حالا باید دید اوسیمن راهی ترکیه می‌شود و فصل آینده رقیب اصلی تیم مورینیو، فنرباغچه، با زوج خط حمله ترسناک ایکاردی و اوسیمن نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا خواهد درخشید؟

پیشنهاد رسمی گالاتاسرای برای جذب اوسیمن / اوسیمن - ایکاردی: خط حمله ترسناک در ترکیه! 2