شنبه 31 شهریور 1403

پیشنهاد نجومی عربستان برای سوپراستار مربی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد نجومی عربستان برای سوپراستار مربی‌ها

کوریره دلو اسپورت می‌گوید دو باشگاه عربستانی پیشنهادی 50 میلیون دلار به ازای هر فصل به ژوزه مورینیو داده‌اند و نظر آقای خاص به این پیشنهاد مثبت است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد جدایی آقای خاص از فوتبال ایتالیا بیش از هر زمان دیگری قطعی به نظر می‌رسد.

مورینیو در فصل جاری شروعی بسیار بد و دور از انتظار داشته و همین باعث شده مدیران جالوروسی کمتر از قبل به حفظ این مربی پرتغالی علاقه‌مند باشند. رم با هدایت مورینیو از 8 بازی ابتدایی فصل تنها موفق به کسب 11 امتیاز شده و در رتبه هشتم سری آ ایستاده است. هواداران رم از اینکه تیم‌شان با میلان صدرنشین 11 امتیاز فاصله دارد ناراحتند.

اما نتایج بد این فصل باعث نشده باشگاه‌های عربستانی از تلاش برای به خدمت گرفتن این مربی مشهور دنیای فوتبال منصرف شوند. روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد با اینکه در راهروهای رئال مادرید شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به رئال برای جانشینی کارلو آنچلوتی شنیده می‌شود اما آقای خاص چندان تمایلی برای نشستن دوباره روی نیمکت در سانتیاگو برنابئو ندارد.

کوریره می‌گوید به اخباری دست پیدا کرده که باشگاه الاهلی به میانجی‌گری فدراسیون فوتبال عربستان در تماس‌هایی با مورینیو به او اعلام کرده که حاضر است به ازای هر فصل نشستن روی نیمکت این تیم به مربی پرتغالی 50 میلیون دلار دستمزد پرداخت کند.

مورینیو در سال 2021 هدایت جالوروسی را به دست گرفت و فصل پیش موفق شد این تیم را به فینال لیگ اروپا برساند هر چند رم در بازی پایانی مقابل سویا شکست خورد تا دست مورینیو از رسیدن به این جام اروپایی کوتاه بماند.

پیشنهاد نجومی عربستان برای سوپراستار مربی‌ها 2