دوشنبه 9 مهر 1403

پیش بینی ارزهای دیجیتال با هوش مصنوعی | توکن همستر را بفروشیم یا نگه داریم؟ | یک فرصت طلایی با خرید این ارز

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
پیش بینی ارزهای دیجیتال با هوش مصنوعی | توکن همستر را بفروشیم یا نگه داریم؟ | یک فرصت طلایی با خرید این ارز

تحلیلگران تکنیکال معتقدند که فعالیت‌های معاملاتی گذشته و نوسانات قیمت یک ارز می‌توانند نشانه‌های مهمی از روندهای آینده قیمت اوراق بهادار ارائه دهند.

بر اساس داده‌های تاریخی، بیت کوین (BTC) در 9 سال از 11 سال گذشته در ماه اکتبر بازدهی مثبت داشته است. مدل هوش مصنوعی OpenAI پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین در پایان اکتبر 2024 بین 80,800 تا 83,900 دلار خواهد بود. این پیش‌بینی بر اساس میانگین و میانه بازدهی‌های تاریخی ماه اکتبر و با فرض قیمت آغازین 65,717 دلار انجام شده است.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که اکتبر به طور متوسط 22.90 درصد بازدهی داشته است. در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین 65,870 دلار است که نسبت به ابتدای سال 56.07 درصد رشد داشته است. با این حال، کارشناسان هشدار می‌دهند که علی‌رغم انتظارات مثبت برای ماه اکتبر، نوسانات قیمت همچنان امکان‌پذیر است و سرمایه‌گذاران باید محتاطانه عمل کنند.

پیش‌بینی رشد 750 درصدی برای شیبا اینو؛ فرصت طلایی خرید را از دست ندهید!

در ماه سپتامبر، برخلاف انتظار سرمایه‌گذاران، روند قیمت شیبا اینو (SHIB) به‌طور قابل‌توجهی صعودی بود و این ارز دیجیتال به بالاترین سطح سه‌ماهه خود رسید. پس از کاهش 50 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، قیمت شیبا اینو با رشدی 51 درصدی به 0.00002148 دلار افزایش یافت.

در این میان، لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو هم اعلام کرده که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین لایه دوم شیباریوم به سقف تاریخی 7.03 میلیون دلار رسیده است.

او همچنین به توسعه سریع شیباریوم و رکوردهای روزانه آن اشاره و اعلام کرده که توکن‌های K9BONE و BONE نیز از این رشد بهره‌مند شده‌اند. تعداد تراکنش‌های شیباریوم در عرض سه روز، 267 درصد افزایش یافته و از 3,090 به 11,360 تراکنش رسیده است.

با این حال، در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال به 0.00001967 دلار کاهش یافته است، اما همچنان در منطقه خرید مطلوبی قرار دارد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه اشباع خرید رسیده و ممکن است پس از پایان این وضعیت، روند صعودی دوباره آغاز شود. غلبه قیمت بر مقاومت 0.00002172 دلار، روند صعودی را تأیید خواهد کرد.

در همین راستا، یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام اسکار راموس (Oscar Ramos)، معتقد است که رشد قیمت شیبا بسیار گسترده خواهد بود. او به رشد 400 درصدی قیمت شیبا در ده روز اول ماه مارس و رسیدن آن به 0.0000356 دلار اشاره کرده است.

بر این اساس، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت شیبا اینو ممکن است تا پایان سال 2024 به 0.000045 دلار برسد و سپس، در سال 2025 با رشدی 750 درصدی به رکوردی جدید و بالاتر از 0.00017 دلار دست یابد.

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های بیشتر برای خرید این ارز دیجیتال هستند. این تحلیل‌ها نشان می‌دهند که علی‌رغم افت اخیر، شیبا اینو همچنان پتانسیل رشد زیادی دارد و ممکن است رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال 2024

قیمت توکن بازی همستر کامبت پس از لیست شدن در صرافی‌های رمز ارزی، باعث ناامیدی تعداد زیادی از بازیکنان شده است.

به گزارش تجارت نیوز، توکن بازی مشهور کلیکی به‌صورت رسمی از پنجشنبه لیست و قابل معامله شده است. با وجود لیست شدن توکن HMSTR در صرافی‌های مشهور رمز ارزی، بسیاری از کاربران این احساس را دارند که زمانی که برای این بازی صرف کرده‌اند، به هدر رفته و پاداش دریافتی آنها کافی نبوده است. همچنین، قیمت این توکن پس از عرضه شدن کاهش شدیدی پیدا کرده است.

با لیست شدن توکن همستر کامبت، قیمت این توکن با سقوط 20 درصدی مواجه شد. این توکن در ابتدا معاملات خود را با قیمت 0.014 دلار آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به 0.011 دلار رسید. معاملات توکن همستر کامبت از ساعت 15:30 روز پنجشنبه به وقت ایران، در صرافی‌های بایننس، OKX، بیت گت و Bitfinex آغاز شد. در کنار معاملات، پلتفرم این بازی امکان کلیک کردن توکن‌ها به‌صورت درون‌زنجیره‌ای با امکان برداشت آنی را نیز فعال کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن همستر معادل 0.006863 دلار بوده و در شبانه‌روز گذشته حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است. با وجود اینکه تحلیلگران پیش‌بینی معاملات بین 0.005 و 0.01 دلار را برای این توکن می‌کردند، اما همستر کامبت موفق به کسب این سطوح نشد.

این بازی کلیکی، به‌تازگی برنامه آینده خود تا سال 2025 میلادی را منتشر کرده است. اهداف آتی همستر کامبت شامل توسعه پلتفرم بازی وب 3 با امکان اتصال به سیستم پرداخت خارجی است. همچنین، افزوده شدن دارایی‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز از دیگر برنامه‌های این بازی است. در کنار این موارد، افزودن شبکه تبلیغاتی برای حمایت از بازی نیز در دستور کار عوامل همستر کامبت قرار دارد.

روند قیمتی همستر کامبت به عوامل متفاوتی از جمله وضعیت کلی بازار و موفقیت یا عدم موفقیت فعالیت‌های تیم این بازی بستگی خواهد داشت. با توجه به حمایت بالای کاربران از این بازی و توسعه‌های آتی همستر، انتظار می‌رود توکن این بازی، روند صعودی در پیش گیرد. برخی از کارشناسان باور دارند با افزایش محبوبیت کامیونیتی‌های رمز ارزی و بازی‌ها در این حوزه، این توکن با رشد قیمتی مواجه خواهد شد.

در بازه کوتاه‌مدت، یکی از پیش بینی‌ها برای این توکن، رسیدن به سطح 0.05 تا 0.10 دلار تا سه تا 6 ماه آینده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن در بازه 6 تا 12ماهه به 0.55 دلار برسد.

پیش بینی ارزهای دیجیتال با هوش مصنوعی | توکن همستر را بفروشیم یا نگه داریم؟ | یک فرصت طلایی با خرید این ارز 2
پیش بینی ارزهای دیجیتال با هوش مصنوعی | توکن همستر را بفروشیم یا نگه داریم؟ | یک فرصت طلایی با خرید این ارز 3