شنبه 29 اردیبهشت 1403

پیش‌بینی سرمربی رقیب: ایران در فینال قهرمانی جهان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیش‌بینی سرمربی رقیب: ایران در فینال قهرمانی جهان!

سرمربی تیم جوانان سائوپائولو گفت: ایران تیم خوبی است و به خوبی سرویس می‌زند. فکر می‌کنم به فینال قهرمانی جهان راه یابد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران این روزها خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند؛ رقابت‌هایی به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود و تیم ایران حدود یک هفته است که در برزیل در اردوی تدارکاتی به سر می‌برد.

این تیم پس از دیدار با جوانان سائوپائولو و شکست سه بر صفر آن‌ها راهی دیدار فینال شد و امروز از ساعت 19 به مصاف بلغارستان خواهد رفت. اندرسون رودریگز سرمربی تیم جوانان سائوپائولو پس از شکست تیمش گفت: مسابقه زیبایی بود. تیم من امروز اشتباهات زیادی مرتکب شد و نوسانات زیادی در تیم داشتیم. ایران تیم خوبی است و به خوبی سرویس می زند. در رده سنی 19 سال تیم خوبی هستند و امروز برابر آن‌ها شکست خوردیم.

او در ادامه گفت: فکر می‌کنم تیم ایران به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا می‌کند با این که می دانم تیم های خیلی خوبی مثل ایتالیا، بلغارستان، برزیل و آرژانتین در این مسابقات حضور دارند و برخی از این تیم‌ها را ندیدم.

رودریگز در خصوص عملکرد تیم خود گفت: سائوپائولو در سطح دیگری از گروه سنی قرار دارد اما در این مسابقات که نوجوانان حضور دارند، شکست خوردیم و این خیلی خوب نبود.