یک‌شنبه 1 مهر 1403

پیش بینی هوای تهران تا آخر هفته

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
پیش بینی هوای تهران تا آخر هفته

از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی وزش باد شدید، خیرش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مردم پایتخت تا روز سه‌شنبه هفته جاری هوای به نسبت گرم را تحمل خواهند کرداما روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و در واقع آخرهفته کاهش نسبی دمای هوا برای این استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس تحلیل الگو‌های همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی این استان در سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین براساس این پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری، آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات استان تهران در برخی ساعات رگبار پراکنده باران موردانتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی وزش باد شدید، خیرش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران تا روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه کاهش دما در سطح این استان مورد انتظار است.

از میان اخبار

تغییر ساعت کار ادارات از امروز؛ شناور شدن ساعت کاری

اعلام 3 روز عزای عمومی در خراسان جنوبی