چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پیش‌گویی جالب عبادی‌پور درباره تیم ملی والیبال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیش‌گویی جالب عبادی‌پور درباره تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران نشان داد که خیلی به امین اسماعیل‌نژاد وابسته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بهروز عطایی البته بدون حضور خود او که نتوانست ویزای آمریکا را دریافت کند، بامداد امروز مقابل فرانسه قرار گرفتند و در جدالی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. با این باخت تقریبا باید با رویای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را به فراموشی بسپاریم.

پشت خط زن های تیم ملی والیبال ایران امروز عملکردی ناامید کننده‌ای را اثاز خود به نمایش گذاشتند. دو بازیکن ایران در این پست یعنی بردیا سعادت و علی حاجی‌پور در مجموع فقط هفت امتیاز کسب کردند که مجموع پوئن‌های این دو نفر از امتیازآورترین بازیکن ایران یعنی مرتضی شریفی که هشت امتیاز به دست آورد، باز هم یکی کم‌تر بود و این یعنی فاجعه.

در واقع تیم ملی نشان داد که تا چه حد به امین اسماعیل‌نژاد وابسته است و حرف های کاپیتان سابق تیم ملی در این باره تایید شد. جایی که میلاد عبادی پور چند روز پیش در گفت و گو با ورزش سه گفته بود: "امین اسماعیل‌نژاد که یکی از درخشان‌ترین بازیکنان ماست را مثال بزنم. یک سوال از تو دارم، آن روزی که امین اسماعیل‌نژاد بد بازی کند چه اتفاقی می‌افتد؟ قطعا کل تیم ما به هم می‌ریزد. خب چرا این اتفاق می‌افتد؟ مگر والیبال یک نفره است؟ مگر بوکس یا تنیس بازی می‌کنیم؟ چرا اگر امین اسپک نزند تیم باید نابود شود؟ چون والیبال ما متکی به یک بازیکن شده است. ما تیمی بازی نمی‌کنیم."

پیش‌گویی جالب عبادی‌پور درباره تیم ملی والیبال 2