دوشنبه 9 مهر 1403

چالش بزرگ نساجی در دیدار با الهلال و نیمار / کاپیتان برزیل، ذهن رحمتی را درگیر کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چالش بزرگ نساجی در دیدار با الهلال و نیمار / کاپیتان برزیل، ذهن رحمتی را درگیر کرد!

همگروهی نساجی با الهلال و تقابل با ستاره ای مثل نیمار مهم ترین اتفاق برای طرفداران مازندرانی فوتبال است.

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که نساجی یکی از نمایندگان ایران در دور گروهی باید با تیم های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوبهار ازبکستان مصاف بدهد. بی شک همگروهی با تیم های هندی و ازبکستانی برای سیدمهدی رحمتی و شاگردانش اتفاق مناسبی محسوب می شود، اما بازی با الهلال چالشی بزرگ را به نساجی تحمیل می کند.

آبی های ریاض که یکی از تیم های سرمایه گذار در بحث جذب ستاره های بزرگ فوتبال دنیا در عربستان هستند، اخیرا با جذب نیمار ستاره برزیل و کاپیتان تیم ملی این کشور حسابی سر و صدا کردند و نام خود را بر زبان آوردند.

حالا با گذشت چند روز از معارفه رسمی نیمار در الهلال عربستان، مشخص شد که این تیم باید در دور گروهی لیگ قهرمانان مقابل نساجی ایران قرار بگیرد.

بازی کردن جلوی نیمار برای بازیکنان نساجی و به خصوص مدافعان این تیم اتفاقی ویژه است که می تواند جذابیت فوق العاده ای را برای فوتبالدوستان ایرانی و به ویژه مازندرانی ها داشته باشد، اما مساله مهم مهار نیمار و سایر ستاره های نامدار الهلال است.

نساجی امروز در لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است و در هفته چهارم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. بدون تردید فعلا ذهن رحمتی و شاگردانش درگیر این دو بازی است تا قبل از تعطیلات یک نتیجه مناسب را کسب کنند، اما پس از آن کادرفنی نماینده ایران در آسیا باید به مسابقات لیگ قهرمانان فکر و روی آن تمرکز کنند.

نساجی با توجه به بضاعت خود نسبت به پرسپولیس و سپاهان دو نماینده دیگر ایران شرایط پایین تری از نظر بودجه و ستاره دارد، اما با این حال مهدی رحمتی در تلاش است تا به بهترین شکل تیمش را به مسابقات آسیایی بفرستد و نماینده آبرومندی برای ایران باشند.