دوشنبه 16 مهر 1403

چرا دولتمردان آمریکایی از کودکان بی‌سرپرست و افراد بیمار حمایت نمی‌کنند؟!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
چرا دولتمردان آمریکایی از کودکان بی‌سرپرست و افراد بیمار حمایت نمی‌کنند؟!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که چرا دولتمردان آمریکایی از کودکان بی‌سرپرست و افراد بیمار حمایت نمی‌کنند، گفت: این افراد از آدم‌کش‌ها، تخریب‌سازها و آنهایی که جان مردم را می‌ستانند، حمایت می‌کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در آغاز نودوششمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز در ساختمان شورا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: در همین ایام نیز شاهد هفته تهران بوده‌ایم و این روزها را نیز گرامی می‌داریم. همچنین بیست‌و‌دوم مهرماه روز جهانی استاندارد نام‌گذاری شده است و امیدواریم دوستان در سازمان استاندارد موفق به کارهای خوب خودشان باشند.

وی همچنین به تشییع شهدا در چند روز گذشته در تهران و سایر شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان، ان‌شاءالله این شهدا با سرور و سالار شهیدان مشحور باشند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهور فعلی آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور از اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: یک حرکتی در دنیا به سرکردگی آمریکا آغاز شده و از اغتشاشات حمایت می‌شود. البته اینها یادشان رفته است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا چه گذشت و چه اتفاقاتی رخ داد!

چمران با اشاره به حمایت‌های سازمان‌های جاسوسی و سیا از اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اینها برای چنین حوادثی برنامه‌ریزی و هزینه کرده‌اند و از طریق رسانه‌هایی که در اختیارشان هست استفاده کرده و تلاش کرده‌اند به خواسته‌هایشان برسند اما قطعا در این مسیر موفق نخواهند بود.

وی همچنین به حمایت اخیر ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از اغتشاشات در کشور اشاره کرد و گفت: این فرد نیز برای اینکه از قافله عقب نماند، اقدام به حمایت از اغتشاشات کرده است از افرادی که خسارت‌های مالی و جانی را به بار آورده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران با طرح این پرسش که چرا دولتمردان آمریکایی از کودکان بی‌سرپرست و افراد بیمار حمایت نمی‌کنند و داروهای مورد نیاز آنها را تحریم می‌کنند، عنوان کرد: این افراد از آدم‌کش‌ها، تخریب‌سازها و آنهایی که جان مردم را می‌ستانند حمایت می‌کنند اما این را بدانند که ما راه آبادگری را می‌دانیم و ان‌شاءالله پشت سر رهبرمان این راه را با اعتقاد راسخمان ادامه خواهیم داد و حتما پیروزی با ما خواهد بود.

واکنش چمران به اتمام تاریخ احکام برخی از شهرداران مناطق و مدیران شهرداری