یک‌شنبه 15 مهر 1403

چرا شبکه منوتو دوباره جان گرفت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
چرا شبکه منوتو دوباره جان گرفت؟

اقتصادنیوز: شبکه منوتو بدلیل شفاف نبودن منابع مالی و پوشش ضعیف رسانه‌ای اتفاقات 1401 مقبولیتش را در بین قشری از طرفدارانش از دست داد و عاقبت چراغش در یازدهم بهمن 1402 در پی عملیات طوفان الاقصی و هزینه‌بر بودن مواجهه با این عملیات از طرف اسرائیلی و آمریکایی‌ها و لزوم کاهش ریخت‌وپاش‌ها خاموش شد.

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه فرهیختگان نوشت: اما چه شد که در کمتر از یک‌سال مدیران شبکه منوتو اسپانسر جدید پیدا کردند و در حال بازگشت به روی آنتن هستند؟

صادق امامی، روزنامه‌نگار و کارشناس حوزه رسانه می‌گوید قدرت سخت ایران در عملیات وعده صادق 1 و 2 و همچنین اثر مهم رویدادهای منطقه بر افکارعمومی مردم ایران و منطقه و سنگین شدن کفه ترازو به نفع جمهوری اسلامی و درنهایت برپایی نمازجمعه به امامت آیت‌الله خامنه‌ای طرف اسرائیلی را بر آن داشته که فکری به حال وضعیت ناخوشایندش در جنگ نرم میان مقاومت و خود کند و بودجه لازم برای پخش دوباره برنامه‌های منوتو را فراهم آورد.

اما این سلام دوباره با طراحی دقیق‌تری انجام شده است. شبکه منوتو در اطلاعیه‌ای که در چهاردهم مهرماه مبنی‌بر بازگشتش به ماهواره منتشر کرد استمرارش در پخش برنامه‌ها را به خرید اشتراک توسط ایرانیان خارج از کشور منوط کرد تا دم‌ودستگاهش را بی‌نیاز از بودجه دولتی نشان دهد و خود را در قامت یک شبکه کاملا خصوصی به مخاطبان سابق و جدید معرفی کند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید