چهارشنبه 28 شهریور 1403

چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟ پای تحریم به پرواز رسید؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
چرا پرواز «کُلن» ناگهانی لغو شد؟ پای تحریم به پرواز رسید؟

«دقایقی پیش در تابلو اعلام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند. با پیگیری‌ها از فرودگاه امام خمینی این مشکل در حال رفع است و چند سایت معاند که نسبت به انتشار خبر کذب در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند، از این موضوعات سوء استفاده می‌کنند.»

سخنگوی ایران ایر گفت: دقایقی پیش در تابلوی اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، حسام قربانعلی اعلام کرد: دقایقی پیش در تابلو اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها از فرودگاه امام خمینی این مشکل در حال رفع است و چند سایت معاند که نسبت به انتشار خبر کذب در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند، از این موضوعات سوء استفاده می‌کنند.

سخنگوی ایران‌ایر تاکید کرد: تا این لحظه هیچ گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به دست ایران‌ایر نرسیده و تمام پروازهای ایران ایر امروز طبق برنامه انجام شده و فردا هم به همین ترتیب پروازها ادامه پیدا می‌کنند.

قربانعلی گفت: اگر تغییری در برقراری پروازهای اروپا ایجاد شود حتما به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و به صورت دیپلماتیک هم مذاکراتی انجام داده‌ایم و هیچ موضوع رسمی درباره تغییرات احتمالی اعلام نشده‌است.

از میان اخبار

آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

خواننده آمریکایی، یک زن را از خودکشی نجات داد