جمعه 14 اردیبهشت 1403

چشم بندی و شعبده‌بازی زوج رویایی ملوان؛/ رقابت بی‌سابقه برای کفش طلای فوتبال زنان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چشم بندی و شعبده‌بازی زوج رویایی ملوان؛/ رقابت بی‌سابقه برای کفش طلای فوتبال زنان

هت‌تریک افسانه چترنور در دیدار روز گذشته، حالا رقابت برای کسب کفش طلای فوتبال زنان را به اوج خود رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر زنان، روز گذشته افسانه چترنور موفق به هت‌تریک مقابل نماینده استان فارس شد و بدین ترتیب با 16 گل زده خود را به صدر جدول گلزنان رساند. اما پشت سر چترنور، زهرا قنبری، مهاجم گلزن خاتون حضور دارد که با 15 گل زده، رقیب همیشگی‌اش را تعقیب می‌کند.

اما در جریان هت‌تریک روز گذشته چترنور، باز هم رد پای همان گل‌ساز همیشگی دیده می‌شود. شبنم بهشت و افسانه چترنور که در 9 فصل گذشته همواره در تیم باشگاهی و همچنین تیم ملی کنار هم بازی کرده‌اند؛ زوج رویایی فوتبال زنان هستند که تقریبا هر هفته گل‌های تماشایی با همکاری یکدیگر خلق می‌کنند. گل‌های که معمولا شبنم می‌سازد و افسانه وارد دروازه حریف می‌کند. مثل همان سه گل تماشایی به سبک بازیکنان رئال مادرید که حدود 5 ماه قبل سوژه ورزش سه شده بود.

ویدئو: 317567

روز گذشته اما هنگام به ثمر رسیدن گل اول این مسابقه در دقیقه 6، باز هم شبنم بهشت درحالی که به همراه توپ در دهانه دروازه قرار داشت و می‌توانست با یک بغل پای ساده دروازه حریف را باز کند، در آن شلوغی و ازدهام پاس به عقب داد تا زوج همیشگی‌اش زننده گل اول این مسابقه باشد و در رسیدن به صدر جدول گلزنان او را یاری کند.

در هفته پایانی لیگ برتر زنان، درحالی که قهرمانی خاتون قطعی شده است و همچنین سقوط ایساتیس کران فارس به لیگ دسته اول مسجل است؛ خاتون به مصاف این تیم خواهد رفت و زهرا قنبری شانس زیادی برای راه انداختن یک جشنواره گل خواهد داشت تا به صدر جدول گلزنان برسد. از سوی دیگر ملوان و آوا نیز در تهران به مصاف هم خواهند رفت، آوا هم به عنوان تیم دوم سقوطش به رده پایین‌تر مسجل است و افسانه چترنور این فرصت را خواهد داشت تا با گلزنی مقابل این تیم، مهم‌ترین عنوان فردی سال را از آن خود کند.

گفتنی است که در فصل گذشته هم چترنور با 24 گل زده، کفش طلای فوتبال زنان را از آن خود کرد.

چشم بندی و شعبده‌بازی زوج رویایی ملوان؛/ رقابت بی‌سابقه برای کفش طلای فوتبال زنان 2
چشم بندی و شعبده‌بازی زوج رویایی ملوان؛/ رقابت بی‌سابقه برای کفش طلای فوتبال زنان 3